Jeg veeeetHVA!!!! HAR DU IKKE SETT DEN!!?!
skam deg jente!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg veeeetHVA!!!! HAR DU IKKE SETT DEN!!?!
skam deg jente!![]()
Det høres utrolig koslig utVi er på campingtur vi! I vår egen stue![]()
tenke seg til! noe så uhørt!Enig med dette !!!![]()
Det er det også, dro med madrasser og dyner, spilte brettspill og la oss etterpå. Poden sover godt, jeg gjør ikke så da får jeg skravle littDet høres utrolig koslig ut![]()
ÅååDet er det også, dro med madrasser og dyner, spilte brettspill og la oss etterpå. Poden sover godt, jeg gjør ikke så da får jeg skravle litt![]()
Det gjorde jeg å gubben innimellom ogsåÅååHusker når jeg og mannen bodde i en liten leilighet. Da pleide vi å dra madrassene inn på stua foran peisen også spilte vi kort og så film på PC
![]()
Så kjektDet gjorde jeg å gubben innimellom også
Å da vi flyttet tok det så lang tid før det nye bordet kom så da satt vi på gulvet å hadde "picnic"
ja det var det.. hender vi gjør det nå også.. når vi har barnefri..Så kjekt![]()
Vi må bli flinkere til å gjøre slike ting her hjemmeja det var det.. hender vi gjør det nå også.. når vi har barnefri..
![]()
vi har hvert dårlige i det siste vi også.. men mannen jobber så mye...Vi må bli flinkere til å gjøre slike ting her hjemme![]()
Stort sett slik det er her ogsåvi har hvert dårlige i det siste vi også.. men mannen jobber så mye...
Å når han har fri sover han masse.
rart det greiene der..Stort sett slik det er her også![]()
Skal ikke bli så lenge for meg heller. Skal ta en dusj førstseriøst... nå tror jeg snart det er natta på meg... trøtt som en dupp!
hahaha dere og de seine kveldene deresSkal ikke bli så lenge for meg heller. Skal ta en dusj først![]()
alt skjer rundt midnatt hos dereHehejada
![]()
synes aldri sånn blir brukt lenger jegHva med noen sånne glassbrikker? Kan det være noe å gi som ekstra gave til jul ?