Vært en skikkelig latedag her. Laget god middag og bare slappet av med film og peiskosGod kveld jenter! hvordan har dagen hvert??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært en skikkelig latedag her. Laget god middag og bare slappet av med film og peiskosGod kveld jenter! hvordan har dagen hvert??
hørtes deilig ut!!!!Vært en skikkelig latedag her. Laget god middag og bare slappet av med film og peiskos![]()
Veldig deilig med slike dager. Fikk nettopp spørsmål fra bestekompisen min om jeg vil være med han ut, men tror ikke jeg orkerhørtes deilig ut!!!!
hehhe noen dager er sånne laaaaaaaaaate dager.Veldig deilig med slike dager. Fikk nettopp spørsmål fra bestekompisen min om jeg vil være med han ut, men tror ikke jeg orker![]()
Høres ut som en fantastisk god planhehhe noen dager er sånne laaaaaaaaaate dager.
i kveld vil jeg bare ligge på sofaen å gjøre ingenting![]()
jepp!Høres ut som en fantastisk god plan![]()
Hehejepp!
skal bare ligge her med laptopen min å skravlemen først skal jeg legge Vesla som er en time over leggetid nå
![]()
tror det. Jeg er super øm i puppene... halsbrann. småkvalm.. ligamentsmerter.
Det lover godt
jepp.. det gjør det. men er liksom ikke så farlig i helgene hellerHeheBlir vel fort slik i helgene med utsatt leggetid
![]()
Så spennende!Lagt inn bud på vår første bolig!!!![]()
annet enn å selge og ryddeHøres veldig bra ut
Gjort noe gøy på jobb i dag da?![]()
Slik det burde være. Helg er ekstra kosjepp.. det gjør det. men er liksom ikke så farlig i helgene heller![]()
absolutt..Slik det burde være. Helg er ekstra kos![]()
Håpe du får en kjekk kveld ute da![]()
Da var vesla i seng og sofaen inntatt! ! noe spennende på TV i dag?
hahahahaha... spennende eller?Ser på Sex-tape vi. Lasta ned![]()
Ser på Sex-tape vi. Lasta ned![]()
hahahahaha... spennende eller?
Den filmen er jo så morsom. Kleint innimellom![]()