Skravletråd :)

Valpen fant en toalettpapir nå og revet det i filler på hele stuen!!!! arg!

Hahaha, får litt å rydde opp da.
Kjenner til det nå vofsen min ikke vil at mannen skal lese avisa :oops:

Hører folk sier det , men jeg har aldri likt smaken av det. Ikke en gang kamuflert i gode gryteretter. :oops:

Er jo forskjell på vilten og da ;)
Elg og rådyr smaker ikke det samme liksom :p

Blir ikkje å kjøra til slettensenter :p haha. Men skal prøva sartor først. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, nei. Ser den:P Prøv der ja;) Er de ferdig med å bygge der nå?
Lenge siden jeg var der, men da husker jeg det var totalt kaos:P

Hører folk sier det , men jeg har aldri likt smaken av det. Ikke en gang kamuflert i gode gryteretter. :oops:

Då har du sikkert fått av noen som ikke har vært så nøye på slaktingen. Ofte får man veldig stram smak hvis hjorten er i brunst og og skinnet kommer ani kjøttet. Hvis man er nøye på å holde det fra hverandre ungår man denne stramme smaken som ikke er noe god. Her heima e da meg og pappa som slakte. Så eg veit at da blir bra :D så ingen stram smak på vårt kjøtt :)

Haha, nei. Ser den:P Prøv der ja;) Er de ferdig med å bygge der nå?
Lenge siden jeg var der, men da husker jeg det var totalt kaos:P

Fortsatt kaos :p hahaha. Men bare på senteret. De utvider endo. :) har du ikkje fått med deg julebyen som skal komme? :D

Fortsatt kaos :p hahaha. Men bare på senteret. De utvider endo. :) har du ikkje fått med deg julebyen som skal komme? :D

Herregud skal de aldri bli ferdig liksom:P
Det må jo bli sykt stort etterhvert.
Må gjerne ta turen snart igjen:D

Neeeiiii, der ute??? :)

Han digget det!:D
Så nå må vi oppsøke flere plasser som har det. Fikk tips om teateret i Bergen har, så da må vi der:D
Ungen min har aldri klart å sitte stille, aldri likt tv eller kose i sofaen eller sitte på fanget. Håper det en dag går over. Jeg vil også på teater.

Ungen min har aldri klart å sitte stille, aldri likt tv eller kose i sofaen eller sitte på fanget. Håper det en dag går over. Jeg vil også på teater.

Sitter sjelden stille her også egentlig. Både høyt og lavt. Men det fanget virkelig oppmerksomheten hans:D
Fant ut noe dukketeater om noen helger også, men ikke sikkert det er like gøy:P Vi får se;)

Back
Topp