Skravletråd :)

Samme her. Og jeg faller så lett ut når jeg ikke er her hele dagen, gidder liksom ikke å lese igjennom og svare på alt folk har skravlet om :oops:

Ja det lukter veldig godt :D
Det gjorde jeg i starten av mnd, men det var slitsomt. Hvis jeg er litt mer aktiv enn jeg har vært de siste dagene, så blir det mange innlegg av å bare gå igjennom de som har quotet med som ligger på oppdateringer, men det har sklidd ut det også. Hehe!

Da skal jeg på samtale med sykehuset ang KS. Var der for to uker siden og må tilbake den dagen. Regner med jeg får svar og dato på når ting skjer da.
Da skjønner jeg du gleder deg til den dagen. Så spennende å få en dato og forholde seg til den:)

Må hente sykemld hos legen. Ellers ingen store planer annet enn å prøve å få litt energi ;)
Håper vofsen holder seg i form og ikke kaster opp i dag :D

Lenge jobber du da?

Jobber til 14.30 i dag og i måren og ferdig 12 på fredag :D glede meg til helg eg :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Middag i dag?
I går fant jeg noe grytekjøtt i fryseren som jeg har fått av mamma, jeg tok det opp og brukte deler av det i wok, men det ble ikke godt. Kjøttet var ikke så mørt... Lot resten av kjøttet koke en times tid og det skal jeg bruke i en jegergryte i dag. Hva skal du ha?

I går fant jeg noe grytekjøtt i fryseren som jeg har fått av mamma, jeg tok det opp og brukte deler av det i wok, men det ble ikke godt. Kjøttet var ikke så mørt... Lot resten av kjøttet koke en times tid og det skal jeg bruke i en jegergryte i dag. Hva skal du ha?

Jegergryte er godt :)
Nei, jeg er hjemme alene... Så vet ikke hva det blir til mat?

Ja, den finnes jo flere andre steder i landet. Spørsmålet er vel hvor mye man ofrer for den ene isen :p ;)

Ja, det e akkuratt det :p hehe. Gidder ikkje kjøre til oslo for å kjøpe liksom :D så desperat e eg ikkje :p

Ja, det e akkuratt det :p hehe. Gidder ikkje kjøre til oslo for å kjøpe liksom :D så desperat e eg ikkje :p

Det skjønner jeg:p
Den kommer vel inn igjen på mix også neste uke;)

Back
Topp