Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AahIngenting på finn enda:/
Nei, ikke et spesielt hus
Er bare så utålmodig! Lånet og alt er klart og vi vet hvor vi vil bo så nå er det bare å vente![]()
Hvor?Endelig er sesong 6 av soa tilgjengelig![]()
På sumoHvor?![]()
Så bra at du er det
Kanskje se om det finnes andre fastleger i nærheten og bytte da?
Tusen takkHuff
God bedring til jenta di![]()
Hun er 9Hvor gammel er hun?
Skjønner den. De beste legene har som oftest fulle listerFullt overalt ser det ut som. Vil jo ikle ha hvem som helst heller![]()
Det klarer duJeg må virkelig sette inn skravlehånden. Plassen min står i fare... Mens det er et veldig stort hopp til den over meg....
HeheJeg må virkelig sette inn skravlehånden. Plassen min står i fare... Mens det er et veldig stort hopp til den over meg....
Aha, tenkte med en gang at jeg aldri hadde klart å finne ut om jenta her var kvalm siden hun er 15 mndHun er 9![]()
Jeg er på åttende nå. Langt opp til syvende, men bare noen få innlegg mellom åttende og niende og niende og tiende osv...Det klarer du
Hvilken plass ligger du på nå?
Viktigste er å holde seg på topp 30 ved slutten av måneden da![]()
Joda, jeg også, men i starten av mnd da jeg lå på 4.plass sa jeg at jeg ønsket å være innenfor topp10. Jeg er jo det akkurat nå, men det er utrolig få innlegg som skiller....Hehejeg er fornøyd så lenge jeg er innenfor topp 30
![]()
Okei, skjønner den. Men du ligger nå godt an i forhold til topp 30 daJeg er på åttende nå. Langt opp til syvende, men bare noen få innlegg mellom åttende og niende og niende og tiende osv...
Jeg må virkelig sette inn skravlehånden. Plassen min står i fare... Mens det er et veldig stort hopp til den over meg....
Vi helst være innenfor topp 10Okei, skjønner den. Men du ligger nå godt an i forhold til topp 30 da
Hvis du vil beholde plassen eller komme lengre opp så må du bare stå på![]()
Må jo detBare å skravle på nå![]()
Det klarer du om du vilVi helst være innenfor topp 10![]()
Hehe nei det skjønner jeg joAha, tenkte med en gang at jeg aldri hadde klart å finne ut om jenta her var kvalm siden hun er 15 mnd
Håper hun blir fort bra igjen.