Skravletråd :)

Så kjedelig at du ikke fikk komme inn i dag da:(
Håper hun ringer tilbake raskt :)

Har ventet i heler dag :p
Hun har skrevet en sykemld da som jeg bare kan hente, men det tar meg 20 min å kjøre så tror jeg venter til i morgen :)
Kontordama noterte seg at jeg ville snakke med legen, og at hun skulle ringe meg opp igjen :D

Har jo ikke lyst å dra tilbake på jobb heller når sjefen later som jeg ikke her der...haha :p barnslig oppførsel :rolleyes:

Har ventet i heler dag :p
Hun har skrevet en sykemld da som jeg bare kan hente, men det tar meg 20 min å kjøre så tror jeg venter til i morgen :)
Kontordama noterte seg at jeg ville snakke med legen, og at hun skulle ringe meg opp igjen :D

Har jo ikke lyst å dra tilbake på jobb heller når sjefen later som jeg ikke her der...haha :p barnslig oppførsel :rolleyes:
Da har du jo ventet en stund:eek:
Sikkert greit å vente til i morgen med å dra. Da får du vel tatt noen prøver også:)
Høres temmelig spesiell ut sjefen din da, så kjedelig :(

Da har du jo ventet en stund:eek:
Sikkert greit å vente til i morgen med å dra. Da får du vel tatt noen prøver også:)
Høres temmelig spesiell ut sjefen din da, så kjedelig :(

Håper på det :D lurer på om jeg skal dra så jeg er der når de åpner...kanskje legen har tid til å snakke med meg da :D

Tenkte jeg skulle prioritere ny jobb fremover nå ;)

Såhh. Da kræsjet jeg i sofaen til venninna mi med en kopp ingefærte.. Nå skal jeg hjelpe henne å brette klær før jeg henter vesla i bhg og kjører hjem til syk mann

Såhh. Da kræsjet jeg i sofaen til venninna mi med en kopp ingefærte.. Nå skal jeg hjelpe henne å brette klær før jeg henter vesla i bhg og kjører hjem til syk mann

Okei. Ikke funnet noe du liker enda? Vi gjorde det bare enkelt og kjøpte på IKEA vi:p
Nei finner ingenting :eek: har sett ett på IKEA vi kanskje vil ha. Men det er jo selvfølgelig utsolgt :( og ser ut som om det ikke kommer inn igjen før i januar. Så da må jeg jo finne ett annet /

Nei min morfar laget den for mange år siden :D men den trenger å bli pusset ned og malt på nytt :)

Koselig med hjemmelaget da :D

Har så lyst til å lage en selv jeg :)
Men er usikker på målene på beina :confused:

Hørtes deilig ut :)
Gikk det bra på intervju?

God bedring til mannen ;)

Koselig med hjemmelaget da :D

Har så lyst til å lage en selv jeg :)
Men er usikker på målene på beina :confused:
Ja er kjempe koselig :D den var hvit , eller er hvit nå, men jeg skal male den grå. Så spent på hvordan den blir til slutt :) tror jeg maler litt seinere idag , siden jeg nå har pusset den :)

Hadde aldri klart å lage sånn selv :P

Ja er kjempe koselig :D den var hvit , eller er hvit nå, men jeg skal male den grå. Så spent på hvordan den blir til slutt :) tror jeg maler litt seinere idag , siden jeg nå har pusset den :)

Hadde aldri klart å lage sånn selv :P

Man får til det man vil ;)

Her har jeg jo egentlig kunnskapen inne, men har aldri lagd vugge før så usikker på den buen :)
Får vel snike meg rundt og ta noen mål i butikker :p haha

Håper på det :D lurer på om jeg skal dra så jeg er der når de åpner...kanskje legen har tid til å snakke med meg da :D

Tenkte jeg skulle prioritere ny jobb fremover nå ;)
Ja, det er sikkert lurt å komme dit tidlig:)
Lykke til i jakten på ny jobb:)

Nei finner ingenting :eek: har sett ett på IKEA vi kanskje vil ha. Men det er jo selvfølgelig utsolgt :( og ser ut som om det ikke kommer inn igjen før i januar. Så da må jeg jo finne ett annet /
Det var jo så typisk da:( håper du finner noe annet snart som du liker:)

Back
Topp