ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Samme her . Og vi er ikke helt bortskjemt med snø her på Vestlandet, men håpet og ønsket er der alltidDet hadde vært veldig kjekt. Føler ikke det er skikkelig jul uten snø![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her . Og vi er ikke helt bortskjemt med snø her på Vestlandet, men håpet og ønsket er der alltidDet hadde vært veldig kjekt. Føler ikke det er skikkelig jul uten snø![]()
Hvor på vestlandet bor du?Samme her . Og vi er ikke helt bortskjemt med snø her på Vestlandet, men håpet og ønsket er der alltid![]()
Rett utenfor BergenHvor på vestlandet bor du?
God nattNei jeg må vel prøve å sove littgod natta
![]()
Samme her... nå har jeg stått opp. Men kun pga at frøkena ville oppEr det mulig. Ligger og vrir og vender på meg. Kjempe urolig i natt. Slitsomt!
Jeg er den eneste i huset som er våken. Mannen sover på sofaen for han er syk og vesla sover i sin seng... Så da ligger jeg her da.. I senga med iPaden og pusSamme her... nå har jeg stått opp. Men kun pga at frøkena ville opp![]()
Var syk i hele går. Har ikke turt å spise enda. Er redd det kommer opp igjen. Tenkte jeg skulle ta test i dag. Men var oppe på do i 3 tiden i natt.Jeg er den eneste i huset som er våken. Mannen sover på sofaen for han er syk og vesla sover i sin seng... Så da ligger jeg her da.. I senga med iPaden og pus![]()
Huff.. Må vente litt da.. :-/ håper du får testet så fort som mulig.. Når var/er IKM?Var syk i hele går. Har ikke turt å spise enda. Er redd det kommer opp igjen. Tenkte jeg skulle ta test i dag. Men var oppe på do i 3 tiden i natt.
Torsdag. Så får se om det blir testet i morgen.Huff.. Må vente litt da.. :-/ håper du får testet så fort som mulig.. Når var/er IKM?
Da krysser jeg fingrene for deg,, hvilket terminforum kommer du evnt inn i da?Torsdag. Så får se om det blir testet i morgen.
Juni tror jeg. Ut fra mens, 28 juni... men først på det bli positiv test..Da krysser jeg fingrene for deg,, hvilket terminforum kommer du evnt inn i da?
Hadde hvert koselig om du kom inn i juni. Alltid koselig med kjente navnJuni tror jeg. Ut fra mens, 28 juni... men først på det bli positiv test..har mine tvil... men må jo håpe.
Hun våknet bare en gang faktisk....Så bra ! Håper det holder seg sånn hele natten. Både for mor og barn sin del![]()
Haha...da hadde du nok fått noe å bryne deg påOkei. Dumt at jeg ikke fikk det med meg. Er god på dialekter![]()
Godt vesla er ferdig daJa, det er det. Lillesnupp avsluttet siste dose i dag, og jeg begynner på første.