Jepp, lille juni12Huff! Tydeligvis juni 12 gutten? Huff! Dette er slitsomt altså og siden han er så liten er det jo faktisk like synd på deg. Håper det snart gir seg. Jeg hadde blitt sprø!
Jeg er vel på grensen til sprø vil jeg tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, lille juni12Huff! Tydeligvis juni 12 gutten? Huff! Dette er slitsomt altså og siden han er så liten er det jo faktisk like synd på deg. Håper det snart gir seg. Jeg hadde blitt sprø!
Haha
Hvor kom han fra da?Hahajeg vet!!! Umulig å forstå
![]()
De hadde jeg fint bruktNoen som vet om jeg kan bruke samme øyedråpene som jentungen?Hun hadde betennelse forrige uke og nå har jeg fått det
Uff da...så kjedeligEr ganske treg, jeg. Måtte sitte der i en time. Spurte også hvorfor ikke sykepengene mine hadde kommet. Fikk til svar at jeg hadde glemt å fylle ut sykemeldingen før jeg leverte den så den har blitt sendt i retur. Snakk om ammetåke
Jepp, skal gjøre detDe hadde jeg fint brukt![]()
Jepp, lille juni12
Jeg er vel på grensen til sprø vil jeg tromen har bestemt at det har roet seg nå....
![]()
Det er mulig. Trøtt selv i kveld, men jeg holder ut litt til. Lov å legge seg når man vilEr det mulig å være så trøtt, tror jeg skal finne senga mi snart jeg...
Håper du får erfare det du også etterhvertHuff da
Har ikke erfart å våkne til det enda, men det kommer vel![]()
Er det mulig å være så trøtt, tror jeg skal finne senga mi snart jeg...
Aner ikke??? Sørlandet en plass kanskjeHvor kom han fra da?![]()
God kveldGod kveld!
Har dere hatt en fin start på uken?![]()
Her har vi kost oss noen timer i åpen barnehage i dag, vært på trilletur og storhandlet inn mat for uken![]()
Vinn-vinnJepp, skal gjøre det
Slipper jeg en tur til legen også![]()
Okei. Dumt at jeg ikke fikk det med meg. Er god på dialekterAner ikke??? Sørlandet en plass kanskje![]()
Haha, håper litt det jeg ogHåper du får erfare det du også etterhvert![]()
Ja, det er det. Lillesnupp avsluttet siste dose i dag, og jeg begynner på første.Vinn-vinn
Greit å starte behandling så fort som mulig også![]()
God kveld
Dagen startet bra her, men formen har vært synkende. Vond hals og øyebetennelse![]()
Ja, det har vært mye i høst :/Nei, usj:/
Mye sykdom hos dere i det siste syns jeg:/
Du må ha riktig god bedring![]()