Skravletråd :)

Er det som har vært vanlig før, så regner med de gjør det slik nå også:)
Er mye skravling her inne som det må holdes styr på;)

Ja, de har nok mye å gjøre med sånt ;)
Men om noen mener andre bryter reglene syns jeg det er bedre å si til de ansvarlige så de kan vurdere det :D

Ja, gjør sikkert det. Har prøvd å holde meg til reglene, men hender jo at man glemmer seg. Og den multiquoten er håpløs på appen syns eg. Så derfor bruker eg ikkje det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Derfor det er greit med påminnelser innimellom :) fort gjort å glemme seg.
Enig med deg ang multiquoting på appen. Fungerer greit i forhold til felles natta og god morgen osv syns jeg, men det blir bare slitsomt med noe særlig større. Og jeg har stooor skjerm :o

Så gøy. E jo så mangen koselige å skravle med her inne :D

Ikke sant? Skulle gjerne møtt mange av dere jeg, men mange bor jo litt langt unna også

Ikke sant? Skulle gjerne møtt mange av dere jeg, men mange bor jo litt langt unna også

Ja, er det som e så synd. Spredd for alle vinder :) men super koselig å mase her også :D

Ja, er det som e så synd. Spredd for alle vinder :) men super koselig å mase her også :D

Absolutt :)
Også er det jo ikke umulig om man skal på ferie et eller annet sted e.l. da :)

Du driver med i kveld da?

Se disse! Så tøff :D

ImageUploadedByBV Forum1413217680.130675.jpg

Bare å finne ei helg det for ett treff jo.
Hu ene jeg ble kjent med her inne er i dag min bestevenninne og bor i Hønefoss. Jeg selv utenfor Stavanger. Så selv om vi ikke treffes hele tiden sender vi smågaver innimellom, snakker ofte og prøver å få til en gang i året jentehelg. I fjor var jeg langhelg sommern når hu fyllte året og det var festlig det ja :D I november i fjor reiste vi til Oslo på Plaza og konsert sammen.

Så det blir hva man gjør det til :D

Hu ene jeg ble kjent med her inne er i dag min bestevenninne og bor i Hønefoss. Jeg selv utenfor Stavanger. Så selv om vi ikke treffes hele tiden sender vi smågaver innimellom, snakker ofte og prøver å få til en gang i året jentehelg. I fjor var jeg langhelg sommern når hu fyllte året og det var festlig det ja :D I november i fjor reiste vi til Oslo på Plaza og konsert sammen.

Det er sant. Går fint an å planlegge litt ;)

Så utrolig koselig da. Hadde vært kanon gøyt å fått planlagt det :D

Bare 20 min igjen til leggetid her no. Blir godt å slenge beina på sofaen :D

Kan jeg tenke meg. Har dere gjort noe spennende i dag da? :)

Nå lager snilleste mannen min mat til meg :D
Føler meg veldig heldig :)

Kan jeg tenke meg. Har dere gjort noe spennende i dag da? :)

Bare vært på jobb og ungene i barnehagen. Etter det har vi bare spist middag, lekt, sett barne tv, og spist kvelds. Der da? :)

Back
Topp