Skravletråd :)

Ja, man må tenke på det hele tiden. Er litt samme som skjedde forrige gang også. Det vil vel alltid bli uenigheter når det er konkurranse og folk tolker regler forskjellig. Merket fort at det ble mindre liv her inne. Heldigvis hadde vi allerede nok innlegg:) kunne blitt vanskelig å fått til nå som det er så rolig :eek:
Blir spennende når premiene trekkes, håper noen her vinner noe bra:D
Alle premiene er jo bra, men tenkte på noen av de på topp 30 :)
Dette innlegget ble visst noe langt til slutt:p

Ja, syns det var litt unødvendig. Virker som noen bare blir misunnelig. For det var etter det det daua litt ut her inne.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, syns det var litt unødvendig. Virker som noen bare blir misunnelig. For det var etter det det daua litt ut her inne.

Nå ble jo denne tråden lagd slik at alle kunne skravle med hverandre og bli kjent til tross for underforum :)
Men ingen vits i å tenke på det som har skjedd, jeg orker ikke skape sure miner. Håper folk fortsatt har lyst til å skravle og at de vil bruke denne tråden :D
Har vært mange koselige samtaler her i løpet av de siste ukene.

Nå ble jo denne tråden lagd slik at alle kunne skravle med hverandre og bli kjent til tross for underforum :)
Men ingen vits i å tenke på det som har skjedd, jeg orker ikke skape sure miner. Håper folk fortsatt har lyst til å skravle og at de vil bruke denne tråden :D

Ja, det e sant. Eg kjem innom. Må bare tenke ut vetige ting å skravle om. Syns denne tråden har vært heilt super :D

Ja, det e sant. Eg kjem innom. Må bare tenke ut vetige ting å skravle om. Syns denne tråden har vært heilt super :D

Så bra, da kan i alle fall vi fortsette skravling her ;)
Er nok noen flere som fortsatt er med også da:)

Så bra, da kan i alle fall vi fortsette skravling her ;)
Er nok noen flere som fortsatt er med også da:)

Ja, håper virkelig det. Vi må få liv i skravletråden igjen :D

Ja, håper virkelig det. Vi må få liv i skravletråden igjen :D

Ja, vi får prøve på det. Først må det lades litt her og så er det tid for kveldsmat og legging. Kommer sterkere tilbake;)

Ja, vi får prøve på det. Først må det lades litt her og så er det tid for kveldsmat og legging. Kommer sterkere tilbake;)

Så bra. Er tilbake i 7 tiden eg og. Da er det og ny oppdatering ;)

Ka har du gjort på i dag da? :)

Jeg har vært på jobb. Så ble det henting i barnehage. Nå er det klart for kveldsmat og legging her:)

Så bra. Er tilbake i 7 tiden eg og. Da er det og ny oppdatering ;)

Okei. Blir nok litt senere her, men satser på rundt halv åtte:)

Ja, man må tenke på det hele tiden. Er litt samme som skjedde forrige gang også. Det vil vel alltid bli uenigheter når det er konkurranse og folk tolker regler forskjellig. Merket fort at det ble mindre liv her inne. Heldigvis hadde vi allerede nok innlegg:) kunne blitt vanskelig å fått til nå som det er så rolig :eek:
Blir spennende når premiene trekkes, håper noen her vinner noe bra:D
Alle premiene er jo bra, men tenkte på noen av de på topp 30 :)
Dette innlegget ble visst noe langt til slutt:p

Om det er noen som bryter reglene veldig vil vel man vel få en pm og advarsel av de ansvarlige tenker jeg? :)
Skravling foregår jo i andre tråder og, både i smått og stort :)

Om det er noen som bryter reglene veldig vil vel man vel få en pm og advarsel av de ansvarlige tenker jeg? :)
Er det som har vært vanlig før, så regner med de gjør det slik nå også:)
Er mye skravling her inne som det må holdes styr på;)

Skjønner den, kan ikke ta noen sjanser :eek:
Så kjedelig at du har blitt dårligere da:(
Fortsatt god bedring:)

Takk for det :)
Håper de finner ut av det :D
Mannen påstår det er ME :p

Skravler gjerne jeg :)
Er ingen regler mot det så vidt jeg vet ;)

Ja, gjør sikkert det. Har prøvd å holde meg til reglene, men hender jo at man glemmer seg. Og den multiquoten er håpløs på appen syns eg. Så derfor bruker eg ikkje det.

Enig med deg. Har til og med møtt folk gjennom denne tråden jo :D

Back
Topp