Skravletråd :)

Ligger rett ut og skulle ønske jeg fikk feber... :p
Ellers bra:D

Hva med deg?
Hatt en fin dag, men kjenner jeg begynner å bli sliten nå.Ikke helt i toppform selv, fått så vondt i halsen:/

Det er riktig :)
Er jo faktisk noen av oss som leser alle innlegg og omtrent...hehe
Ja, det er jo faktisk det. Prøver å skumme gjennom jeg og håper jeg får med det viktigste:p

Hatt en fin dag, men kjenner jeg begynner å bli sliten nå.Ikke helt i toppform selv, fått så vondt i halsen:/

Æsj, halsvondt er ikke gøy :(
Har du noe hostesaft e.l. da?

Ja, det er jo faktisk det. Prøver å skumme gjennom jeg og håper jeg får med det viktigste:p

Er vel stort sett det jeg gjør og :)

Og der trykka ein unge på send knappen. Så her kommer den :pImageUploadedByBV Forum1413213830.761254.jpgImageUploadedByBV Forum1413213837.963690.jpgImageUploadedByBV Forum1413213848.794763.jpgImageUploadedByBV Forum1413213856.877391.jpgImageUploadedByBV Forum1413213863.777412.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff da:eek:
Har du sjekket det ut?

Nei, var redd for å falle ned fordi jeg er så svekket og svimmel :p
Mannen får sjekke det når han kommer tilbake fra luftetur ;)

Nei, var redd for å falle ned fordi jeg er så svekket og svimmel :p
Mannen får sjekke det når han kommer tilbake fra luftetur ;)
Er formen fortsatt dårlig altså?
Hadde sendt mannen jeg også:p

Takk for oppdatering :D
Synes ikke jeg skravler mye, men holder plassen. Er vel utrolig effektiv når jeg først er innom;)

Eg skravler sjukt lite no. Syns eg skravle lite når eg først e her og. Datt litt i do med hele skravlinga med tanke på ka som e lov og ikkje lov. Skriver eg nok i en post har eg vetige ord med osv... Nei, daua litt ut av da.

Er formen fortsatt dårlig altså?
Hadde sendt mannen jeg også:p

Normalt så hadde jeg gjort det selv, men litt kjedelig å falle ned fra loftet evnt...hehe :p

Formen har vel egentlig blitt verre igjen :p
Legekontoret var stengt i dag, men skal tilbake dit i morgen. Nå er jeg lei. .hehe

Eg skravler sjukt lite no. Syns eg skravle lite når eg først e her og. Datt litt i do med hele skravlinga med tanke på ka som e lov og ikkje lov. Skriver eg nok i en post har eg vetige ord med osv... Nei, daua litt ut av da.

Ja, man må tenke på det hele tiden. Er litt samme som skjedde forrige gang også. Det vil vel alltid bli uenigheter når det er konkurranse og folk tolker regler forskjellig. Merket fort at det ble mindre liv her inne. Heldigvis hadde vi allerede nok innlegg:) kunne blitt vanskelig å fått til nå som det er så rolig :eek:
Blir spennende når premiene trekkes, håper noen her vinner noe bra:D
Alle premiene er jo bra, men tenkte på noen av de på topp 30 :)
Dette innlegget ble visst noe langt til slutt:p

Normalt så hadde jeg gjort det selv, men litt kjedelig å falle ned fra loftet evnt...hehe :p

Formen har vel egentlig blitt verre igjen :p
Legekontoret var stengt i dag, men skal tilbake dit i morgen. Nå er jeg lei. .hehe
Skjønner den, kan ikke ta noen sjanser :eek:
Så kjedelig at du har blitt dårligere da:(
Fortsatt god bedring:)

Back
Topp