Skravletråd :)

Fikk aldri lov å ha gnagere jeg.. Men vi hadde masse katter, fisk og fugl :-)

Her var det omvendt. Eneste husdyra vi fikk ha var gnagere :)
Hadde vel 18 hamster på det meste en gang. Vel og merke i voksen alder :p hehe

Her var det omvendt. Eneste husdyra vi fikk ha var gnagere :)
Hadde vel 18 hamster på det meste en gang. Vel og merke i voksen alder :p hehe
Mamma hatet gnagere. Ergo. Vi hadde katter :-P

Da sitter jeg å venter på telefon fra legen. Håper hun vil henvise meg til gyn fort.

Må de ringe deg opp igjen og?
Legen er fullbooket hele dagen og de skal bare ha åpent 4 dager denne uken før de tar ferie en uke..
Snakket med helsesekretæren der. Hun skulle få legen til å ringe så fort hun var ledig. Har hatt denne legen si den jeg var liten :-) så hun kjenner meg godt. Så hun vet hva, og hvorfor :-) samme med legesek. Dattern hennes og jeg var veldig gode venner på barneskolen :-P

Legen er fullbooket hele dagen og de skal bare ha åpent 4 dager denne uken før de tar ferie en uke..
Snakket med helsesekretæren der. Hun skulle få legen til å ringe så fort hun var ledig. Har hatt denne legen si den jeg var liten :-) så hun kjenner meg godt. Så hun vet hva, og hvorfor :-) samme med legesek. Dattern hennes og jeg var veldig gode venner på barneskolen :-P

Ok, skjønner :)
Greit med noen som kjenner en og :)

Hva bedriver du ventetida med da?

God mandag jenter! Hva gjør dere i dag?
Jeg har hvert å byttet klær på HM som vesla fikk i går.
Nå sitter jeg på kafe og venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan ringe dem.
God mandag:D
Jeg er fortsatt hjemme med syk lillegutt..

Hehe...han skjønner nok ikke hva som skjer engang, alt kommer i senga hver gang:p
Så det er full rundvask av seng, gulv, skifting av sengetøy og dusj av gutten...hver natt:oops: begynner å bli lei, ja...og trøtt..:rolleyes:

Har du prøvd å få han til å kaste opp i do? Snuppa løper rett på badet hvis ho må kaste opp. Har gjort det så mange ganger når ho har vært tett og kaster opp når ho hoster.

Back
Topp