'Er det nå jeg hopper inn og forteller jeg nettopp spiste en hel crispo?![]()
Crispo er namnam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
'Er det nå jeg hopper inn og forteller jeg nettopp spiste en hel crispo?![]()
Åååh crispoEr det nå jeg hopper inn og forteller jeg nettopp spiste en hel crispo?![]()
Er jo lørdagskveld, så når det først skulle skje så var det bra dag i alle fallEr det nå jeg hopper inn og forteller jeg nettopp spiste en hel crispo?![]()
Åja! Ukens høydepunkt'
Crispo er namnam![]()
Beste sjokoladenÅååh crispo![]()
elsker deg sjokoladen
Åja! Ukens høydepunkt![]()
Helt enigEr jo lørdagskveld, så når det først skulle skje så var det bra dag i alle fall![]()
![]()
Dream onMen ren melkesjokolade fra freia slår den likevel ned i støvlene altså![]()
Synes ikke den er så god jeg altsåMen ren melkesjokolade fra freia slår den likevel ned i støvlene altså![]()
Tror vi må bli enige om å være uenige akkurat herDet er tøys og fanteri![]()
Tror vi må bli enige om å være uenige akkurat her![]()
Det vil jeg ikke påstå![]()
![]()
Og jeg er ikke enigDu trenger ikke det altså. Jeg påstår det jo for deg![]()
Firkløver er skikkelig godt!Og jeg er ikke enig
Har vel egentlig ingen klar favoritt, og spiser ikke alt for ofte
Når jeg kjøper er det enten mørk sjokolade fylt med marsipan eller firkløver![]()
Ja, den er jo detFirkløver er skikkelig godt!![]()
Og jeg er ikke enig
Har vel egentlig ingen klar favoritt, og spiser ikke alt for ofte
Når jeg kjøper er det enten mørk sjokolade fylt med marsipan eller firkløver![]()
Jeg synes ikke mørk sjokolade er veldig godt alene jeg heller. Kan gå til en kopp kaffeMørk sjokolade er ikke sjokolade for meg engang. Det er bare ekkelt og vokser i munnen.
Men marsipan alene er nam! Eller marsipan overtrukket med lys sjokolade derimot. Marsipanhvalene hos candyking smelter i munnen, mmm
Firkløver er ok,men ingen favoritt![]()