Skravletråd :)

Hahaha, vofsen tør å hoppe opp i vinduskarmen igjen.

Før stod sofaen under vinduet og da satt han alltid og tittet ut med rumpa på sofaryggen...nå står det bare en stol der, og for et par uker siden ramlet han ned og ble litt skremt :o
Første gang han har hoppet opp igjen nå...kattene er litt for spennende :p
Hihi...bra han har blitt tøff igjen:p
Katter er nok veldig spennende, ja;)

Det er bra :)
Syns det holder med den ene ja. Og er faktisk glad det skjedde såpass tidlig når det først måtte skje :)

Huff, det kan jeg tenke meg.
Jeg kjenner ikke noen som har mistet langt ut som jeg vet om, men ser for meg at det må være helt forferdelig... :(
Jegkjenner ei som mistet i uke 39, det må være helt grusomt.
Svigerinnen min fødte den ene i uke 23..

Grensetrollet kan ta seg en bolle.. Jeg har ikke tenkt åsmugle idag :-)

Kjører alltid gamlebrua jeg :p hehe

Du tar kanskje strømstad-sandefjord? ;)
Tenkte Horten-Moss jeg ;)

Må være det. Og at vi vekker dem. Var i alle fall full fart her. Men samtidig litt godt å tebke på noe annet. Og at selv om jeg var redd å hadde hun det bra. Mannen min begynner på jobb kl 5. Så han dro på jobb heller tidligere, da han ikke fikk sove. Av hysteriet mitt xD når ting gav seg. Fikk du sove etter på? Jeg lå våken til alle fall 4... 4 alarmer ringte før jeg klarte å våkne. Helt ødelagt nå

Sovnet rundt tre-tiden. Da ga det seg her. Nå bare regner det MASSE! Men heldigvis ingen torden. Er glad mannen kommer hjem idag.

:D jeg og!!
Sitter ikke på båten da :p
Hehe
Kjører vel hjemmefra ca 930 tenker jeg :)

Tenk på meg når du kjører forbi gamle SmartClub da ;) hehe
Tror vi er i land 09:15 :-) rart å tenke på at vi mest sannsynlig kommer til å fly rundt der sammen :-)

Hihi...bra han har blitt tøff igjen:p
Katter er nok veldig spennende, ja;)

Ja, var nok det som var grunnen til at han sklei ned og :p
Han blir helt spinnvill når har ser dem, men er bare tøff på avstand da ;)

Kos deg med jenta di i helga:D koselig med jentehelg da!!
Ehm... Joda. Har aldri plaget meg før, men ser litt mørkere på det nå :p kommer meg såvidt opp av sofaen når Ronja roper :p åsså vet jeg han skal bort 1.uka i november også... Bah!
Neida, man skal ikke klage :) vi har det jo bra! Begynner å glede meg skikkelig til det kommer baby, men det er så leeeenge til :D

Jegkjenner ei som mistet i uke 39, det må være helt grusomt.
Svigerinnen min fødte den ene i uke 23..

39 ja... da tror jeg kanskje jeg hadde tenkt noe som at "hvorfor har jeg ikke presset frem ks" eller noe :(
Stakars jente/dame :(

23 er tidlig :o overlevde den?

Tror vi er i land 09:15 :-) rart å tenke på at vi mest sannsynlig kommer til å fly rundt der sammen :-)

Hehe, litt gøy og da ;)
Kommer jo til å titte rundt og lure på hvem som kan være deg :p haha :D

Back
Topp