Høres litt ut som her det
Og hun er jo så utrolig rask
Blir uansett spennende å se hva hun synes i år![]()
Han er veldig rask her også
Hun går eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres litt ut som her det
Og hun er jo så utrolig rask
Blir uansett spennende å se hva hun synes i år![]()
Jeg sa det til mannen da, men det var fordi han ville vite når jeg gjordeHer var det svigersøster som buste ut med det. Hun trodde visst at jeg visste dethvordan kunne hun tro det??
Det er 7 sesonger
Ja, blir ikke tid til å se alt for mye da.
Ikke så alt for lenge siden hun begynte å gå skikkelig. Nå springer hun rundtHan er veldig rask her også![]()
Hun går eller?
Det er detOg nå er jeg på vei ut døra
Hahaha.... Sove er oppskrytt?
Tenkte vel egentlig mer for din del?Hvorfor ikke? Skal du bort?
Vet du hva? Nå synes jeg faktisk det begynner å bli bra. Hvis det er så trist og håpløst her inne.... Vel, sier ikke mer.Veldig enig!har ikke fått lest alle siden sist. Så håper ikke jeg har gått glipp av noe viktig
![]()
Uff nei. Legge meg tidlig i morgen heller.... Skal bye meg med svigermor og eldsta mi og nevøen og niesa mi imorgenHaha, ikke sant?
Klarte ikke holde deg unna nei![]()
Ja, gikk glipp av mer etter to timer skravling tidligere i dag også?!
*puste lettet ut*Vel. MÅ gå
Kos dere
![]()
Kom innom meg da![]()
Det hørtes skikkelig koselig ut, kos deg på byturUff nei. Legge meg tidlig i morgen heller.... Skal bye meg med svigermor og eldsta mi og nevøen og niesa mi imorgenSå får ikke sove frempå da nei haha
Det er vel selvsagt?Det skal jeg gjøre om jeg finner ut hvor du bor..
100meter skogen eller?![]()
Ja klart jeg kan svare kun for å svare, er jo ikke der som er poenget. Poenget mitt er at enkelte svarer alle sammen som skriver, og korte svar. Har jeg gjort det da? Jeg har aldri sagt noe om at det er hverken trist eller håpløst her inne. Har kun sagt at jeg synes det er åpenlyst at enkelte skal sanke innlegg og at jeg ikke synes det er en rettferdig måte å evt vinne en premie på.Vet du hva? Nå synes jeg faktisk det begynner å bli bra. Hvis det er så trist og håpløst her inne.... Vel, sier ikke mer.
Og den siste setninga var bare helt unødvendig. Og nå svarte du faktisk kun for å svare![]()
Akkurat der er jeg helt enig. Men mange av oss har samtaler gående på kryss og tvers. Så hvis man ikke helt får med seg starten så skjønner jeg det kan se litt merkelig utJa klart jeg kan svare kun for å svare, er jo ikke der som er poenget. Poenget mitt er at enkelte svarer alle sammen som skriver, og korte svar. Har jeg gjort det da? Jeg har aldri sagt noe om at det er hverken trist eller håpløst her inne. Har kun sagt at jeg synes det er åpenlyst at enkelte skal sanke innlegg og at jeg ikke synes det er en rettferdig måte å evt vinne en premie på.
Skjønner hva du mener her, men slik som f.eks denne quotinga her syns jeg faktisk blir veldig slitsom å både lese og svare på. Veldig mye også pga at det er 3 forskjellige temaer.
Blir veeeldig slitsomt på appen
Om det er flere som snakker om samme ting blir det jo også noe helt annet med å quote fler, for da svarer man på samme sak, men dette ble bare slitsomt syns jeg og tviler på at mange gidder å lese dette innlegget
Vet ikke om det er derfor hum bruker det, bare kom til å tenke på det sånn plutselig
Ja, de kan sitte veldig hardt noen ganger de boltene derhaha
Du må huske å spraye de når du bytter dekk da![]()
Dessuten tror jeg poenget har kommet frem nå![]()
Ja mulig det er vanskelig å fange poenget når en ikke leser alt. Blir kanskje sett anerledes på daAkkurat der er jeg helt enig. Men mange av oss har samtaler gående på kryss og tvers. Så hvis man ikke helt får med seg starten så skjønner jeg det kan se litt merkelig utdet blir litt som at man svarer slik man gjør i vanlige samtaler i RL
![]()
Tenkte vel egentlig mer for din del?
Ingen planer om å reise spesielt mye framover jeg![]()