Skravletråd :)

Det må det definiivt her:P Alt skal tas på, og aller helst rives ned:P
Høres litt ut som her det :p
Og hun er jo så utrolig rask;)
Blir uansett spennende å se hva hun synes i år:)

Hvor mange sesonge er det da?
Til uka er det fullt opp 4 dager i uka igjen, så vi får se hvor mye jeg orker da :p
Det er 7 sesonger :)
Ja, blir ikke tid til å se alt for mye da.

Hvor mange sesonge er det da?
Til uka er det fullt opp 4 dager i uka igjen, så vi får se hvor mye jeg orker da :p
Den 7. og siste sesongen har nettopp begynt i USA tror jeg.

Jeg lever meg sånn inn i den serien at det er skummelt. Ikke begynt på 6 enda, men vet dessverre hva som skjer. Bah! Skal kjøpe den etterhvert når vi har tid til å se..
Litt som her det. Jeg har liksom bestemt meg for noen ting som må skje og hva som ikke må skje. Så er det ikke alltid det går sånn:/
Vet noe som skjer jeg også:eek:

Litt som her det. Jeg har liksom bestemt meg for noen ting som må skje og hva som ikke må skje. Så er det ikke alltid det går sånn:/
Vet noe som skjer jeg også:eek:
Vet vel det samme tenker jeg...
Ses 5 var hard. Jaffall når man får se det samme klippet så mange ganger....

Ja, det er kun 2 uker til. Ikke det engang:P

Det tok 6 mnd før mensen kom tilbake når jeg kuttet ut p pillen iallefall, det var synfase jeg brukte da.
Når mensen kom tilbake ble jeg raskt gravid, men vi mistet.
Huff! Håper du slipper det denne gangen. Nå skjønner kroppen din at det ikke er er fremmedlegme fordi det ikke er så lenge siden sist. Krysser fingrene for deg. Minipillen er jo mer usikker enn p-pillen. Er det cerazette du bruker nå?

Vet vel det samme tenker jeg...
Ses 5 var hard. Jaffall når man får se det samme klippet så mange ganger....
Var nok det. Var et uhell faktisk, at jeg kommer over noe tekst. Så var det jo så klart fra sesong 7 :eek:

Er det noen som jukser???

Er vel flere som driver og sanker innlegg ja :) Iallfall så fremstår det slik for meg.

Er det meg du sikter til siden jeg har flest innlegg her inne?!:)
Har nok mange "god morgen" og " god natt" innlegg til enkelte, men det er absolutt ikke for å sanke flest innlegg:p Jeg synes det er koselig å quote hver enkelt, og liker å bli quotet selv..;)

Du kan multiquote :) Det er mer hensiktsmessig :)

Hei jenter!

Vi har mottatt en rekke klager på at mange skrive "god morgen" og "god natt" hver eneste dag i både denne skravletråden og andre skravletråder. Det sier seg jo selv at det er litt kleint og i overkant mye, eller hva?

Skriver du "God morgen" i mer enn en skravletråd per dag så anses det som spam og er ikke lov. Dette er jo lett forklart i forumreglene ;)

Vi vil oppfordre dere til å ikke "ta helt av", la innleggene dine ha litt mer mening, da blir det mer gøy for andre å lese :)

Fin presisering fra moderator :) skravletråd er skravletråd, men kanskje greit å tenke over hva man skriver :)

Var nok det. Var et uhell faktisk, at jeg kommer over noe tekst. Så var det jo så klart fra sesong 7 :eek:
Her var det svigersøster som buste ut med det. Hun trodde visst at jeg visste det :eek: hvordan kunne hun tro det??

Gikk greit da... regnet ikke :D Flaks! Gikk fort å skifte dekk... så var det å ordne lufttrykk og vindusvisker :D

La meg svare ved å ta noen eksempler på ting som er lite konstruktivt:
* Aldri bruke multiquote - selv om det i flere tilfeller er mer hensiktsmessig.
* Si god natt til alle som sier god natt, og god morgen til alle som sier god morgen.
* Kronisk svare på alle meldingene her inne, selv om svaret ikke nødvendigvis er bidrag til noe som helst (type; haha, ja ikke sant, enig, :D )

Jeg ser alle disse tingene her inne daglig, fra de samme brukerne. Det betyr ikke at man må bidra med å skrive en hel bok hver gang man svarer noen. Men kan være greit å svare med mer enn én kort setning hver gang man svarer. Det er ganske lett å gjennomskue.

Er det der brukernavnet kommer fra??? :P Jaaa... (googlet det) :D Kult!
Jeg hadde noe lys ja. Gikk fortere unna denne gangen enn forrige gang jeg skiftet dekk, for da hade boltene rustet så mye at det var helt umulig å få opp skruene. Selv om jeg la hele vekta mi på verktøyet :P

Skjønner hva du mener her, men slik som f.eks denne quotinga her syns jeg faktisk blir veldig slitsom å både lese og svare på. Veldig mye også pga at det er 3 forskjellige temaer.
Blir veeeldig slitsomt på appen :p

Om det er flere som snakker om samme ting blir det jo også noe helt annet med å quote fler, for da svarer man på samme sak, men dette ble bare slitsomt syns jeg og tviler på at mange gidder å lese dette innlegget :p

Vet ikke om det er derfor hum bruker det, bare kom til å tenke på det sånn plutselig ;)

Ja, de kan sitte veldig hardt noen ganger de boltene der ;) haha
Du må huske å spraye de når du bytter dekk da ;)

Er vel flere som driver og sanker innlegg ja :) Iallfall så fremstår det slik for meg.

Du kan multiquote :) Det er mer hensiktsmessig :)

Fin presisering fra moderator :) skravletråd er skravletråd, men kanskje greit å tenke over hva man skriver :)
Veldig enig!:) har ikke fått lest alle siden sist. Så håper ikke jeg har gått glipp av noe viktig;)

Back
Topp