Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner alltid noe der![]()
Noe til burdagen til veslegutt, servietter lys etc![]()
Var mye jeg kunne tenkt der gitt![]()
Tar jo bare 5 min å laste ned daJeg streamer fra en nettside. Har ikke tålmodighet ril å vente.
Så ikke det jeg, kan ikke ha vært så ille daDet ble så mye tull med innleggene mine. Og da ble det jo flere innlegg også. Men det var ikke med vilje...
Okei. Da har du jo masse å se fram til![]()
Det burde duKanskje jeg skulle prøvd å få tatt meg en tur engang?![]()
Neste uke kommer endelig sesong 6 av soa på sumo ogsåOh neste uke starter gift ved første blikk
Jeg var superflink. Så ble jeg gravid...Man merker fort på hva koppen liker. Skulle ønske jeg var like flink.
Samme her. I år er det enda gøyere for nå skjønner veslegutt masseJeg er også veldig glad i julengleder meg like mye hvert år
![]()
Kanskje jeg skulle prøvd å få tatt meg en tur engang?![]()
Er invitert til ei venninne egentlig, men tror jeg muligens heller sier nei i dag. Jeg er så forbanna trøtt kjenner jeg.![]()
Både på godt og vondt daHar hørt noen rykter om detta![]()
Ta vare på meldingene iallefall da. Tilfelle du skulle trenge dem..
Det er ikke lenge til det er det her hellerNå er det jo snart leggetid!![]()
Det syns jeg ogsåAlt må få en sjans.
Jul er fantastisk! I år skal den bli det ogsåSamme her. I år er det enda gøyere for nå skjønner veslegutt masseForrige jul var han jo rett over 2 mnd bare
![]()
Haha vet. Men vi pleier å besøke hverandre så sent og sitter til 1 og 2 om nattaNå er det jo snart leggetid!![]()
2 pauser på rad. Hahapause tidligst søndag nå da
![]()
Ikke så bra for morgendagen det![]()
Ja, spent her ogsåSamme her. I år er det enda gøyere for nå skjønner veslegutt masseForrige jul var han jo rett over 2 mnd bare
![]()
Det var skikkelig illeSå ikke det jeg, kan ikke ha vært så ille da![]()