Anbefales iallefallJepp, må prøve å få til det en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefales iallefallJepp, må prøve å få til det en gang![]()
Har ikke bidratt så veldig mye jeg heller![]()
Ja jeg må vel sanke noen innlegg i dag.. I går ble det ingentingJa, det gjør jo det. Bedre enn ingenting i alle fall![]()
Ja vi har prata om det lenge!! Må få det tilDu må ta turen!! Bergen er bra!![]()
Ikke kjempe stor, men heller ikke så veldig liten. Er vel 7-8 barn på hennes gruppeStor barnehage?![]()
Prøver litt på det jeg også. Snart oppdatering igjen nåJa jeg må vel sanke noen innlegg i dag.. I går ble det ingenting![]()
Har hørt mye bra, men er jo så mange steder man har lyst til å draAnbefales iallefall![]()
Alltid greit når man klarer å komme seg gjennom alt uten at det skravles avgårdeHelt greit det
Ble ikke så mye å ta igjen. .hehe
Alltid greit når man klarer å komme seg gjennom alt uten at det skravles avgårde![]()
Virker relativt rolig endaDet er sant
Nå er visst snart middagen ferdig her, så får vi se hvordan det ser ut etterpå![]()
Det går nok godtJa, dåke e no innforbi på plasseringen hvertfall
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei MollyHeisannNoe liv her i dag?
Jeg også, før jul engangHihi bürde jeg også gjøre!! Får gå gjennom klesskapet mitt før jul!
Den er også veldig fin, vurderte den førstDen er veldig finHer ble det edge
![]()
Takk for oppdatering. Nå var jeg opp en plass igjenNy oppdateringVis vedlegget 82241Vis vedlegget 82242Vis vedlegget 82243Vis vedlegget 82244Vis vedlegget 82245
Virker relativt rolig enda
Kommer an på hvem som titter innom![]()
Woohoo! Komt meg opp frå 29. Til 24. På eit par dagarNy oppdateringVis vedlegget 82241Vis vedlegget 82242Vis vedlegget 82243Vis vedlegget 82244Vis vedlegget 82245
Ny oppdateringVis vedlegget 82241Vis vedlegget 82242Vis vedlegget 82243Vis vedlegget 82244Vis vedlegget 82245
Woohoo! Komt meg opp frå 29. Til 24. På eit par dagarer greitt å ikkje vere heilt i grenseland
takk for oppdatering!!