Skravletråd :)

Ja, det er helt utrolig :)
Blir spennende med 1-årsdag da:)
Skal eller har han begynt i barnehagen enda?

Veldig:)
Da er det ole brumm party:P
Mannen skal lage bildefremvisning med bilder fra fødsel til nå. Det gleder jeg meg til å se:D

Han skal ikke begynne før i 2015;) Jeg er i ulønnet permisjon og hjemme med han.

Har allerede hatt på 3 maskiner idag jeg :P to med babyklær og en med vanlige klær ;) nå er ny satt på og jeg har lagt sammen de andre :) men kjenner det godt på korsryggen og bekkenet idag :eek:
Så flink du har vært :D jeg har ikke noen klær som haster, derfor jeg drar det ut :p babyklær skal jeg vaske i desember ^^
Usj, bekkenet er noe drit

Okei. Så det har vært en travel dag med andre ord?
Godt den er over nå og snart helg da:)

Ja, veldig travel. Får se om det blir overtid eller husarbeid i måren :p egentlig ferdig kl.12 i måren. Men kanskje ta et par ekstra timer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Okei. Da skjønner jeg godt du vil prioritere familien når de kommer:)
Har du flyttet langt unna stedet du vokste opp altså?

Jeg er fra Halden og bor i Bergen;)
Flyttet til Bergen for å studere i 2007, og har siden blitt værende.
Sånn går det når man finner seg en bergenser;)

Veldig:)
Da er det ole brumm party:P
Mannen skal lage bildefremvisning med bilder fra fødsel til nå. Det gleder jeg meg til å se:D

Han skal ikke begynne før i 2015;) Jeg er i ulønnet permisjon og hjemme med han.
Det hørtes veldig gøy ut:)
Greit å vente litt med barnehagestart ja:)

Ja, veldig travel. Får se om det blir overtid eller husarbeid i måren :p egentlig ferdig kl.12 i måren. Men kanskje ta et par ekstra timer :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, håper du blir fort ferdig på jobb i morgen da:) planer for helgen da?

Jeg er fra Halden og bor i Bergen;)
Flyttet til Bergen for å studere i 2007, og har siden blitt værende.
Sånn går det når man finner seg en bergenser;)
Okei. Ja, det var langt avgårde. Ikke lett å flytte vekk når man treffer den store kjærligheten nei;)

Okei. Ja, det var langt avgårde. Ikke lett å flytte vekk når man treffer den store kjærligheten nei;)

Neida, var stuck i Bergen da vettu:D Men for all del, Bergen er en mye flottere by enn Halden uansett:P
Aldri savnet byen, kun venner og familie:)
Og gården jeg er oppvokst på.

Back
Topp