ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Sånne dager liker jegDu veit du har da travelt på jobb når du ser på kl og innser du egentlig e ferdig med arbeidsdagen for 30 min sio
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne dager liker jegDu veit du har da travelt på jobb når du ser på kl og innser du egentlig e ferdig med arbeidsdagen for 30 min sio
Jeg er fortsatt frisk som en fiskUffenn din form da?
Jeg ler sjæl, så det går braUff, ikke meninga å le altså men....![]()
Flott vognTusen takkvi har kjøpt en emmaljunga Edge duo
fargen tweed .
![]()
Snakk om å henge etter da??? Klokka er faktisk 15.12!!!Øh! Nå må dere lære dere uret jenter, den er 14.51!!
Haha...virker som om du har en gøy jobb?!Du veit du har da travelt på jobb når du ser på kl og innser du egentlig e ferdig med arbeidsdagen for 30 min sio
Artig å handle slike ting altsåTakker veldig fornøyd med den ja
![]()
Jeg tror aldri noen her inne blir enigSnakk om å henge etter da??? Klokka er faktisk 15.12!!!![]()
Tusen takkÅååh så fin den var![]()
Tusen takkSå utrolig søt!
Deilig med sånne dagerDu veit du har da travelt på jobb når du ser på kl og innser du egentlig e ferdig med arbeidsdagen for 30 min sio
Tusen takkÅåh...så søt![]()
Trodde kanskje jeg skulle få til noe sånt men... HahaTusen takk![]()
Så braJeg er fortsatt frisk som en fisk
Ingenting biter visst på meg???
Hehe, greit å begynne med noe enkelt, så lære seg å tolke oppskrifter(det brukte heg lang tid på)Trodde kanskje jeg skulle få til noe sånt men... Hahafår lære meg grytkluter først kanskje
![]()
Ja det er detArtig å handle slike ting altså![]()
Trodde alle lærte sånn i full fart, at det bare var jeg som var treg. Godt å høreHehe, greit å begynne med noe enkelt, så lære seg å tolke oppskrifter(det brukte heg lang tid på)
Må ta noe som er lett og du har lyst å lageTrodde kanskje jeg skulle få til noe sånt men... Hahafår lære meg grytkluter først kanskje
![]()
Tror det er altfor komplisert likevel.. Tror kanskje jeg må bli stødig på vanlig hekling først. Tror jeg har glemt det alleredeMå ta noe som er lett og du har lyst å lagehvis ikke blir det kjedelig. Begynte med uglelue her
var så å si bare fastmasker
![]()