Skravletråd :)

Jaja, men du er gjerne flink å spare da?:) og pengene kommer til nytte andre steder? Eller bruker du de på annet tullball?:P

Jeg brukte alt for mye penger på meg selv før, men nå er det ikke så gale. Har nå ikke den muligheten i like stor grad heller lenger da. Blir andre prioriteringer gitt. Og godt er det.

Sparepengene mine forsvant til egenkapital på huset, så jeg er ganske fornøyd med det ;)

Ellers blir det vel litt øl innimellom da...:oops: men mindre nå som jeg prøver å bli gravid ;)

Kjekt med noe som stopper bruken kanskje? ;)

Sparepengene mine forsvant til egenkapital på huset, så jeg er ganske fornøyd med det ;)

Ellers blir det vel litt øl innimellom da...:oops: men mindre nå som jeg prøver å bli gravid ;)

Kjekt med noe som stopper bruken kanskje? ;)

Det er jo kjempe flott:)
Øl, usj:P Liker ikke øl jeg;)

Ja, for all det. Det er det. Men var jo på en måte nesten et annet liv, haha. Hadde ikke barn og ingen lån på leilighet. Så vi hadde jo mulighet til å bruke mye penger også når begge jobbet 100%. Men mye bedre nå med stort hus, mye å gjøre og verdens beste sønn!
Nå kjøper jeg heller ting til han enn meg selv for å si det slik.
Og jeg har nok i klesskapet fra før i grunn.

Så kjedelig da :(
Men dere var vel ikke helt igang med prøvinga enda eller?

Neida, jeg tar jo minipille. Så vi prøvde ikke sånn sett nei.
Men vi ble utrolig nok litt lei oss begge to når den var neg likevel:P Rart det der;)

Så kroppen tuller virkelig med meg for tiden..

Godt du var fornøyd med kroppen hans i det minste:p
Og maten!!
Uansett koselig å gjøre noe utenom det vanlige:D
Åja hadde det ikke vært for kroppen hans hadde det vært en veldig dårlig film :p

Hvor lenge siden du skulle fått den nå da?

Nei, mensen er jo ute å kjøre den...Så derfor det er vanskelig å vite. Går på minipilla, så vi er i grunnen ikke prøvere enda da. Men kroppen er rar, og jeg føler meg gravid. Men jeg er bare blitt tussete:P

Nei, mensen er jo ute å kjøre den...Så derfor det er vanskelig å vite. Går på minipilla, så vi er i grunnen ikke prøvere enda da. Men kroppen er rar, og jeg føler meg gravid. Men jeg er bare blitt tussete:P
Okei, da er ikke så lett å vite noe. Har dere lyst til å prøve på en til igjen snart også eller? :)

Okei, da er ikke så lett å vite noe. Har dere lyst til å prøve på en til igjen snart også eller? :)

Jada,vi har snakket mye om det. Han vettu" vi må vente på det rette tidspunkt" bla bla bla...Når i helevete er det da liksom:P
Han sa rundt året. det er ikke lenge til:P

Det er jo kjempe flott:)
Øl, usj:P Liker ikke øl jeg;)

Ja, for all det. Det er det. Men var jo på en måte nesten et annet liv, haha. Hadde ikke barn og ingen lån på leilighet. Så vi hadde jo mulighet til å bruke mye penger også når begge jobbet 100%. Men mye bedre nå med stort hus, mye å gjøre og verdens beste sønn!
Nå kjøper jeg heller ting til han enn meg selv for å si det slik.
Og jeg har nok i klesskapet fra før i grunn.

Øl er godt ;) hihi

Nei, det blir jo litt annerledes prioritering når man har hus osv. Da blir det jo en investering ;)
Og ikke minst barn da :D

Her har vi ikke engang kjøpt ny sofa da, men det er et savn :p hehe
Men jeg har sååå lyst til å lage en selv :D

Back
Topp