oohh... det er noe elendighet!God formiddag
Tørket spy i natt, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oohh... det er noe elendighet!God formiddag
Tørket spy i natt, jeg![]()
Tror ikke du kan det dessverreStår gjerne over om jeg kan ???![]()
Har halspastiller.. Men jeg har en nasty vane av å få luftveisinfeksjon etter forkjølelsenHuff da
Lungene bør holde seg på plass
Få deg noe strepsils![]()
Virker ikke særlig godt hvertfall.Virker ikke siste kuren din???
Foretrekker å kose med mannen jeg altsåKos deg med klesvask![]()
Vaske opp her ogJaaa!!!
Vaske opp ihvertfall
Du?
Tror ikke du kan det dessverre![]()
Har halspastiller.. Men jeg har en nasty vane av å få luftveisinfeksjon etter forkjølelsen![]()
Ja, men ungen var hjemme i går og litt mye å gjøre...Du får være her litt da![]()
Vaske opp her ogskal sette på vaskemaskin og no
![]()
Hehe, tror ikke jeg klarer det. Er jo umulig. Høres jo ut som så mye.Har litt på lista da
Si fra om du finner ut av lyden dahehe
Her driver jeg og vasker opp...![]()
Ja, men ungen var hjemme i går og litt mye å gjøre...
159200, uten blandebatteri. Dette er med stein benkeplate, underlimt vask som er lik som benken i farge og alt av hvitevarer som ikke er den billigste varianten. Du får se tegningene på fredag8000 ja!!! Hadde tatt sin tid å lese seg opp
Ble det en bra pris da?har så lyst å se kjøkkenet
![]()
Hehe, tror ikke jeg klarer det. Er jo umulig. Høres jo ut som så mye.
Blir det rent?
Ja er ikke akkurat det jeg er mest happy medDet syns jeg høres ut som en dårlig vane![]()
Jo, DDu fikk kanskje ikke med deg at TR har besøksforbud i Råde neste mnd? Haha![]()
Flott. Gleder meg til å legge en slagplan!Hun bare trengte seg på
Men med besøksforbud neste mnd, skal det bli andre bollerhehe
Haha, tror det hodet ditt kommuniserer med lista jeg![]()
159200, uten blandebatteri. Dette er med stein benkeplate, underlimt vask som er lik som benken i farge og alt av hvitevarer som ikke er den billigste varianten. Du får se tegningene på fredagKarusell i alle hjørneskap og vi har ikke spart på noe.