Krysser fingre for at det går bra allikevelHehe.. faller vel ned igjen i dag... har en plan for dagen, hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for at det går bra allikevelHehe.. faller vel ned igjen i dag... har en plan for dagen, hehe
Virker ikke siste kuren din???Det er det helt klart
God morgen! Jobbe, middag, ukeshandel og finne Lyden av Norge!! XD haha
Kos deg med klesvaskVaskemaskinen er satt på , i kveld skal skittentøyskurven være helt tom!
så flottJa, i natt har jeg faktisk det.
Så herligJeg har sovet veldig godtdeilig.
Hehe....kommer om 28 minutterEgentlig litt kjedelig her når de de som skriver stort sett er et stykke bak...haha
Får vel gjøre noe fornuftig mens jeg venter![]()
Ja det er best at hu ikke kommer igjen! duste TRHaha, da er det kjekt med en god venninne å sove hos
Jobber med saken. TR fikk jo besøksforbud da, så får håpe hun ikke bryter denhehe
Ikke sikkert...mannen er jo også syk![]()
Stakkars lille...Ikke noe feber enda, håper vi slipper det. Har blitt veldig tett og fått øyebetennelse![]()
Nei vi la oss relativt "tidlig" men jeg hoster så veldig.. kjennes ut som lungene er på vei ut!Helt greit
Men våknet en gang midt på natta
Du da?
Eller ble det langt på natt med babyprat?![]()
God formiddaggod morgen jentersovet godt i natt?
Vet ikke helt, har ikke oppdatert meg på altså deilig med ferie da! Da vet du kanskje ikke om jeg har gått glipp av noe?
God morgenGod morgen![]()
Huff, så kjedeligGod formiddag
Tørket spy i natt, jeg![]()
Nei vi la oss relativt "tidlig" men jeg hoster så veldig.. kjennes ut som lungene er på vei ut!
Ja, spesielt ille når hun våkner stakkarsStakkars lille...![]()