Du er superflink! Men ikke slit deg ut![]()
Nei, detta slit meg ikkje ut. Heller jobben
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er superflink! Men ikke slit deg ut![]()
Har nesten problemer med å kjøpe noe jeg trenger
Hehe
Da er det straks natta her i huset. Snakkes imårra jenter og sov godt alle sammen![]()
Da er det straks natta her i huset. Snakkes imårra jenter og sov godt alle sammen![]()
Flink du er med oppdateringene;DDa blir desverre ingen oppdatering frå meg kl 3 i nattmen kanskje den kl 7 hvis ikkje da e for mye stress akkuratt då med unger frokost og påkledning
![]()
Flink du er med oppdateringene;D
Sove godtDa er det straks loppekassa her! God natt frøknerskravles i morgen
![]()
Takk takkbare koselig
Ha på vekkerklokken liksomJøss, står du ikkje opp kl 3 for å oppdatere oss?? :S
Greit for ossEller jeg syns det er veldig artig iallefall
![]()
siste innspurt i kveld.
Venter på min meget gravide venninne som ikke klarer å holde seg unna meg i dag.
Vi har lenge fantasert om å kunne gå gravide sammen. Å nå blir det 2 mnd mellom våre barn
Gleder meg!!
Ja, det e jo kjekt å ha litt intern konkuransesjå kordan ein ligg ann å ha kontroll på poengene
NattinattSov godt alle. Da var det natta her og![]()
Det skal vi.Så koselig!! :-D Kos dykk!
vi bor ca 20 min unna hverandre. Jeg var forloveren hennes i sommer.. Hun er så godt om min søster.. Å gubbene våres er blitt sikkerlig buddiesSååå gøy da
Bestevenninnen min og jeg var gravide samtidig. Bare synd hun bor 9t unna![]()
Vi
vi bor ca 20 min unna hverandre. Jeg var forloveren hennes i sommer.. Hun er så godt om min søster.. Å gubbene våres er blitt sikkerlig buddies![]()
Ja det er det! <3Så braDet er jo kjempe kos
![]()
Ja det er det! <3