Skravletråd :)

siste innspurt i kveld.
Venter på min meget gravide venninne som ikke klarer å holde seg unna meg i dag.
Vi har lenge fantasert om å kunne gå gravide sammen. Å nå blir det 2 mnd mellom våre barn :)

Gleder meg!!
Så koselig!! :-D Kos dykk!

siste innspurt i kveld.
Venter på min meget gravide venninne som ikke klarer å holde seg unna meg i dag.
Vi har lenge fantasert om å kunne gå gravide sammen. Å nå blir det 2 mnd mellom våre barn :-)

Gleder meg!!

Sååå gøy :)
Kos deg masse ;)

Da blir desverre ingen oppdatering frå meg kl 3 i natt :p men kanskje den kl 7 hvis ikkje da e for mye stress akkuratt då med unger frokost og påkledning :) :p

Sent from my iPhone using BV Forum
What? :eek: det er for sløvt altså:p

siste innspurt i kveld.
Vi har lenge fantasert om å kunne gå gravide sammen. Å nå blir det 2 mnd mellom våre barn :-)

Gleder meg!!
Åååå så koselig :)

Sov godt alle. Da var det natta her og ;)

What? :eek: det er for sløvt altså:p

Jah! Hoffameg. Men plutselig ligg da ein oppdatering her alikavel. Eg jobbe best om natta eg vettu. Då løse eg både verdensproblema og økonomien på jobb :p haha :D

Jah! Hoffameg. Men plutselig ligg da ein oppdatering her alikavel. Eg jobbe best om natta eg vettu. Då løse eg både verdensproblema og økonomien på jobb :p haha :D

Stakkars... Aldri fred å få :)

Da er det straks natta her i huset. Snakkes imårra jenter og sov godt alle sammen :)

Back
Topp