Så koselig!! :-D Kos dykk!siste innspurt i kveld.
Venter på min meget gravide venninne som ikke klarer å holde seg unna meg i dag.
Vi har lenge fantasert om å kunne gå gravide sammen. Å nå blir det 2 mnd mellom våre barn
Gleder meg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig!! :-D Kos dykk!siste innspurt i kveld.
Venter på min meget gravide venninne som ikke klarer å holde seg unna meg i dag.
Vi har lenge fantasert om å kunne gå gravide sammen. Å nå blir det 2 mnd mellom våre barn
Gleder meg!!
Da er det straks loppekassa her! God natt frøknerskravles i morgen
![]()
God natt, god nattDa er det straks loppekassa her! God natt frøknerskravles i morgen
![]()
siste innspurt i kveld.
Gleder meg!!
What?Da blir desverre ingen oppdatering frå meg kl 3 i nattmen kanskje den kl 7 hvis ikkje da e for mye stress akkuratt då med unger frokost og påkledning
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Drøm søttDa er det straks loppekassa her! God natt frøknerskravles i morgen
![]()
Åååå så koseligsiste innspurt i kveld.
Gleder meg!!
Takk, skal prøve! Drømmer forferdelig mye rart om dagenDrøm søtt![]()

Natta, sov godt!Sov godt alle. Da var det natta her og![]()
Det går nok veldig fint uten også![]()
Jøss, står du ikkje opp kl 3 for å oppdatere oss?? :S
What?det er for sløvt altså
![]()
Heldigvis *bankibordet* sluppet unna det foreløpig.Takk, skal prøve! Drømmer forferdelig mye rart om dagen![]()
Stakkars... Aldri fred å fåJah! Hoffameg. Men plutselig ligg da ein oppdatering her alikavel. Eg jobbe best om natta eg vettu. Då løse eg både verdensproblema og økonomien på jobbhaha
![]()
Jeg gjør nok ihvertfall detDa e godt å høra.håpe jo egentlig at alle søv då.
![]()
Stakkars... Aldri fred å få![]()
Du er superflink! Men ikke slit deg utNei, egentlig rart at eg ikkje har kaputta endo.![]()
Jeg gjør nok ihvertfall det![]()