Et steg videreDa spiser mellomste endelig litt brød...så får vi se når jeg må tørke den opp fra gulvet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et steg videreDa spiser mellomste endelig litt brød...så får vi se når jeg må tørke den opp fra gulvet![]()
Takk, egentlig ikkeHåper alle har hatt en fin dag![]()
Koselig å se deg
Jeg har akkurat gjort lekser med eldste! Du da??
Hørtes deilig utMmm.. Likte alle de middagene dere skal spise![]()
Men er litt lat , så Luuuurer på om jeg skal lure mann og barn med ut å spise noe![]()
Vi har ventet på deg i hele dagJøss bare 14 sider kl 10. Har dere sluttet å skravle?
hahaha, morsom du. Venta i går også da skjønner jegVi har ventet på deg i hele dag![]()
Den kosta 999. Dyreste dressen jeg har kjøptOkei, da har du i alle fall dress nå dahva kostet den da?
Fortsatt ikke hørt noe. Så det tar vel litt tid. Blir det mye senere nå, får ikke jeg blitt med. Snuppa må jo legge seg etterhvert.Oi da, det hørtes ikke helt lett ut:/
Håper det ordner seg![]()
Håper den ikke er ødelagt da. .Satt den på med EN ull tøffel i og plutselig sa det poff!!!
Nå skrangler det inni der, men den går fortsatt
Prøver å tømme den nå for å se...
Åh så braLighter som eksploderte...
Maskina er heldigvis i orden![]()
Nei??Men nå har det visst tatt seg opp!!![]()
Har ventet i evighetenhahaha, morsom du. Venta i går også da skjønner jeg![]()
Åja! Vi skal jo til byen! Hvor de har Dolly og luksusstoler på kino! Her jeg bor er kinoen sliten og gammel og stolene suger og er uten brusholderHadde vært hyggelig med et bilde ja
Aner at du gleder deg??![]()
Hvorfan jaHei på dere! Hvordan har dagen deres vært så langt?
En stoooor og sterk mann har vært å rivd badet. Det er helt rart. Ingenting her jo. Kun gulvet. Tar han i morgen. Dassn ligger å slenger uten for døra.. morsomt! Han mannen så super skummel ut. Men mannen hadde møtt han og han var super koselig.
Det er viktigEr nok min eneste tur innom i dag, så prøver å få til noen innlegg når jeg kan![]()
Nå er de visst på veiOi da, det hørtes ikke helt lett ut:/
Håper det ordner seg![]()
Håper dere har ett do til?En stoooor og sterk mann har vært å rivd badet. Det er helt rart. Ingenting her jo. Kun gulvet. Tar han i morgen. Dassn ligger å slenger uten for døra.. morsomt! Han mannen så super skummel ut. Men mannen hadde møtt han og han var super koselig.