Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var inne der å så tidligere idag. Gikk likevel på barnas hus og kjøpte Reflex sinDu får kjøpe på stylepit.no du da
Jeg har akkurat kjøpt pop sin, men ikke noe tilbud der:/
Det er bra det daEg e på 7 plass igjen og der ligg eg bra![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
HihiDet synes jeg også. I alle fall når det ferie![]()
Okei, da har du i alle fall dress nå daVar inne der å så tidligere idag. Gikk likevel på barnas hus og kjøpte Reflex sin![]()
Er nok min eneste tur innom i dag, så prøver å få til noen innlegg når jeg kanHihidet skjønner jeg.
Nei, litt roligere nå ja![]()
Gratulerer med 1200 innleggI denne stund skriver eg mitt innlegg nr 1200 denne mnd. Det har aldri skjedd i min histore på bv før![]()
Får tatt igjen litt nå, når skravlinga ikke er så intensJa, hatt litt å gjer disse dagane.![]()
Tja, jeg får se![]()
Der har helt sikkert gått fint![]()
Oi da, det hørtes ikke helt lett ut:/Venter på at gubben skal ringe å si at Skeidar er på vei med nye spisestua vår. Så må jeg ringe svigersøster og si ifra så hun kan dra å ta imot den i ny-huset. Og hun hadde glemt det og var ikke hjemme. Og jeg har nøkkelenlurer på hvordan dette skal gå!
Der kom jeg fram til siste oppdatering ogsåer vel ikke alt for lenge til ny
Ja, jeg har hørt om det altsåE mye kjekt å søke på der altsåeg kjøper nesten all vippe ext. utstyret der og spare kjempe masse på det.
![]()
Gratulerer med 1200 innlegg![]()
Okei, mulig jeg titter innom får å se resultatet senere i kveld daLitt over halv 7 kommer den
Det går jammen unna altsåTakk for det
Får tatt igjen litt nå, når skravlinga ikke er så intens![]()
Er snart gjennom jeg nåJa, no går det jo nesten ann å komme seg gjennom alt![]()