Det ble reflex. Men små i str så må bytte den.Didrikson har de til 1099
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble reflex. Men små i str så må bytte den.Didrikson har de til 1099
Har du ifra ifjor er det jo ikke noe problem. Her har det blitt byttet hvert år. Hvis jeg bytter til en str større kan det hende den holder neste år. Hun kan jo ikke gro like mye resten av livetÅhh. Den lurte eg ei stund på å kjøpe til eldste her. Men reima tec dressen hans passer i år og. Så tror ikkje eg gidder å bruke penger på det. Mulig han får seg ein til julhvis eg ikke finner noe anna. Stort problem å finne julepresanger til de.
Det ble reflex. Så får vi seDen er jo også fin og bratror hun valgte didrikson sin pga at den skulle være mest slitesterk. Hard bruk i denne alderen.
Ja, det er santAll halsbrann er nok like forferdelig.. Og jeg fikk noen timer fri, så jeg får være glad for det
og det kommer stadig nærmere og nærmere gevinsten som venter
![]()
Det ble reflex. Men små i str så må bytte den.
Ja, de sier det. Men jeg er flink til å gi oppØvelse gjør mester vettu![]()
Du er ikke aleneHm...i dag har jeg skravla lite kjenner jeg...
Hvordan har dere hatt det i dag da?![]()
Har nesten ikke skravla siste dagene, nå er det skjerpings!Her e ny oppdatering jenterVis vedlegget 82038Vis vedlegget 82039Vis vedlegget 82040
Har du ifra ifjor er det jo ikke noe problem. Her har det blitt byttet hvert år. Hvis jeg bytter til en str større kan det hende den holder neste år. Hun kan jo ikke gro like mye resten av livet![]()
GratulererI denne stund skriver eg mitt innlegg nr 1200 denne mnd. Det har aldri skjedd i min histore på bv før![]()
Har nesten ikke skravla siste dagene, nå er det skjerpings!
Jeg synes det er deilig jeg. Vært borte ett par timer. 7 sider å ta igjenHer har jaggu tempo roet seg drastisk![]()
Så gøyGjett om jeg gleder meg til i kveld
![]()
Gratulererhadde rek. I sept. men tror det blir ny nå.
Så nais! HeldiggrisÅjaSå jeg og ei venninne skal først på Dollys og spise forså å sikle på denne mannen i en stor kinosal
Oooo! Glede!
![]()
Her ble det grilla kylling, tagliatelle og bearnaiseMiddagsforslag? Jeg er tom![]()
Her blir det fiskekakerMiddagsforslag? Jeg er tom![]()
Jeg har akkurat spist middagHei! Stikker en tur innom i dag ogsåhva dere gjør da?
Det er lenge siden vi har hattHer blir det fiskekaker![]()