Skravletråd :)

Syns barnetrygden er viktigere isåfall. Det er mye penger for de som har lite...
For min del spiller det ingen rolle, men på 80 - tallet var 970 kr mye penger. Nå får man ikke en vinterdress til den prisen engang.
Ja den har ikke økt i takt med resten... men det gjør prisene på alt annet. Men produsentene i bånn får like lite som de alltid har gjort. Butikkene som stikker av med fortjenesten.

Skjønner ikke hvorfor de skal være så strenge på det der, er vell andre ting som heller kunne vært strengere. Men staten mister mye penger om det går igjennom vett

Begrunnelsen for å ikke ha det gjennom fra det andre partiet var fordi bedrifter i norge da begynner å slite med mindre salg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Liker ikke at spotter :( neste mnd, da sitter den! Prøvd lenge?

Slutta på pilla i mars 2013, så det begynner å bli en stund ja :(

Men blir pp2 etter SA nå da ;)

Så mye trur jeg ikke at det utgjør

Nei, tror de som vil bestille og handle på nett gjør det uansett. E jo bare å handle i flere omganger no. Hvis det e flere ting man bestiller seff. Hvis det e en ting til 500 kr blir det jo litt vanskelig.

Skjønner ikke hvorfor de skal være så strenge på det der, er vell andre ting som heller kunne vært strengere. Men staten mister mye penger om det går igjennom vett
Butikker mister også mye penger...

Nei, tror de som vil bestille og handle på nett gjør det uansett. E jo bare å handle i flere omganger no. Hvis det e flere ting man bestiller seff. Hvis det e en ting til 500 kr blir det jo litt vanskelig.

Ja ikke sant, man får til å lure det til om man vil

Beklager at eg e litt treig med oppdateringen i dag. Hadde faktisk glemt den ut :oops: men her kommer den siste :) ImageUploadedByBV Forum1412760994.758023.jpgImageUploadedByBV Forum1412761006.673944.jpgImageUploadedByBV Forum1412761023.023926.jpgImageUploadedByBV Forum1412761031.007505.jpg

DA var vinterdressen til minsta bestilt :D Sparte 600 kr i forhold om jeg hadde kjøpt i butikken her :D Hurra :D Under 1000 kr for en reima vinterdress :P

Back
Topp