Skravletråd :)

Kommer bare innom for å si god natt. Mistet hvertfall ikke 9. plassen min i dag da! Får se om jeg får tid til skravling i morgen på dagen, innom kommer jeg uansett. Etter middag er det babysvømming og etter at ungen er i seng blir det kjærestekveld siden den i dag ikke ble noe av. Ungen har fri fra barnehagen de fleste onsdager og hun liker ikke at jeg sitter med mobilen. Sov godt alle høner:D klokk klokk:p
Håper du har sovet godt og får en koselig dag:D

Vi hadde akkurat "max flaks" med at vi gikk ut å det begynte å hølje ned. Kom inn... stoppet. Nå er det en snurt og stakkarst hund på siden av meg. Når jeg spurte om vi skulle snu, var hun ikke vond å be.
Usj typisk å da

Hjørnefotball ja, det er jo knallgøy.:) Kanskje vi må ha det også

Hjørne fotball var noe jeg mislikte sterkt etter et uhell på barneskolen...haha

Kanonball savner jeg faktisk litt da :D

Nei. Men hunden min hater regn. Hun må bruke regnjakke. "Piner" ser heller inne tissatrengt xD

Hehe en av de ja? ;)
Min vil heller ikke gå ut i regnet, men han glemmer det fort når vi går tur heldigvis :D
Men vanndammer skal han ikke tråkke i ihvertfall, bedre med en omvei rundt :p

Vinden er så å si borte og regnet er på plass :) Til bikkjas store skrekk her også :p Men fikk hu nå ut og hu har vel aldri pissa så fort før :p

Eldste sover enda. Sover mye bedre tydligvis uten vinden som uler og knirker hele huset.

Så da legger jeg meg litt til :p God morgen til dere der ute. God natt litt til fra meg :)
Sov godt:p

Back
Topp