Skravletråd :)

:D
Da må du sende meg mld om hvor jeg skal dukke opp da. Du fant meg vel på fb, gjorde du ikke? ;)

Ingen tr enda, men forventet i morgen...hatt bittelitt brunt utflod i dag da :confused:
Venter med ny test på torsdag eller fredag om tr ikke dukker opp, men var negativ i går :p

Var hos legen igår og kom vel fram til at jeg antakeligvis har mistet en del jern pga sa, så nå stapper jeg i meg jerntabletter og håper formen kommer seg litt ;)

Kort sagt det som skjer :p haha

Har du hatt en bra kveld da?
Hatt mye murringer og sånt da, men vet ikke hva som skjer :confused:
Murringer kan bety begge deler. Jeg finner deg frem i morgen, nå må jeg bare ts dere igjen fort her, for nå er hulerboermannen klar!

Flott kveld...
Forkjølelsen har virkelig tatt overhånd..
Å Vesla ar dårlig planer om å sove.. :mad:
Sliten...
Attpå til har jeg IKM i dag.. :P
Å TR lar fortsatt vente på seg..
Tester i morgen hvis det ikke skjer noe i løpet av natta :P

Hvordan har kvelden deres hvert?

Dumme forkjølelse :(
Håper hun bestemmer seg for å sove snart så du kan slappe av da ;)

Blir spennende med test da, håper virkelig det har festet seg en spire hos deg nå :)
Hoppet brått inn i samme ikm gruppe som deg jeg, og har ikm i morgen :p hehe ;)

Her har jeg vært på kurs og lært om merverdiavgift ;)

Der fekk eg pluttselig for meg at det var oppdatering. Meeeen hjernen min kødda me meg :p 20 min igjen :p :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke sååå viktig da kjære deg ;)

Så bra de likte den :D
Vet ikke, har nesten ikke vært her

Den ble veldig god :) skryte litt av meg selv :p

Hva har du gjort i kveld da siden du ikke har skravla? ;)

Noen kan bli litt ivrige. Ganske stor forskjell på hjemme og barnehage syntes vi når eldste ble bleiefri.

Ja, der gjør de jo som alle andre. Her prøver han meg bare ut og skal gjøre det motsatte av det eg sier :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn, da må jeg gå. Sier natta etterpå, men nå skal jeg ha litt til med huleboermannen før vinsmaking legge oss. Hade.

Oi, dette var spennende. Og hvorfor har du ikke testet i dag? Du er gaaaal!

Hvorfor svi av en test for så å se at tr dukker opp et par timer etter liksom? :p

Dumme forkjølelse :(
Håper hun bestemmer seg for å sove snart så du kan slappe av da ;)

Blir spennende med test da, håper virkelig det har festet seg en spire hos deg nå :)
Hoppet brått inn i samme ikm gruppe som deg jeg, og har ikm i morgen :p hehe ;)

Her har jeg vært på kurs og lært om merverdiavgift ;)
oohh.. er du inne hos "oss" nå!! hadde hvert koselig å komme inn i juni sammen :D

Vesla har slokna nå :D heldigvis :P

Murringer kan bety begge deler. Jeg finner deg frem i morgen, nå må jeg bare ts dere igjen fort her, for nå er hulerboermannen klar!

Det kan det. Har på følelsen at tr kommer :p

Klar for hva ??? :confused:

Back
Topp