Skravletråd :)

Kan man bli sparka ut for å gi noen ett litt vel frekt svar? Jeg brennte litt av i en annen tråd også kan jeg ikke redigere innleggene mine....

Hmm...vil tro du evnt kun får en advarsel om vedkommende rapporterer deg?

Hjelper sikkert om du sier unnskyld ;)

Om du ikke får redigert, kan du kontakte moderator. Hadde det problemet for litt siden jeg og. De fikset det kjapt :D

Nei, man har vel lov å si seg uenig i ting å fortelle ka en mener? No blei eg nysgjerrig :p vil lesa :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Ligger på ebola-tråden under generelt.. Er ikke ofte jeg brenner av, men av og til... :P Føler meg ikke noe skyldig i det jeg skrev da.

Kan man bli sparka ut for å gi noen ett litt vel frekt svar? Jeg brennte litt av i en annen tråd også kan jeg ikke redigere innleggene mine....
Kan jeg ikke tenke meg. Har sett mye verre før:p ;)

Hmm...vil tro du evnt kun får en advarsel om vedkommende rapporterer deg?

Hjelper sikkert om du sier unnskyld ;)

Om du ikke får redigert, kan du kontakte moderator. Hadde det problemet for litt siden jeg og. De fikset det kjapt :D
Syntes helt ærlig ikke den fortjente en unnskyldning. Får håpe det går bra :P

Har lest den nå, og syntes ikke den var på kanten!!! ;)

Du sier din mening, og jeg er helt enig med deg :D

Den der går heilt fint. Har sett mye verre før. Du e jo bare saklig å sier din mening. Og den dagen en ikke kan si sin mening her inne gidder eg ikkje svare på tråder lengre hvertfall. Då skal eg BARE skravle :D

Har lest den nå, og syntes ikke den var på kanten!!! ;)

Du sier din mening, og jeg er helt enig med deg :D
Godt å høre! Jeg er jo så snill eller i alt jeg skriver, men der måtte jeg bare få ut den ærlige meningen min :)

Den der går heilt fint. Har sett mye verre før. Du e jo bare saklig å sier din mening. Og den dagen en ikke kan si sin mening her inne gidder eg ikkje svare på tråder lengre hvertfall. Då skal eg BARE skravle :D

Helt enig :)

Har to voffser som endelig har bestemt seg for å stå opp, så vi må ut å blåse vekk litt :P

Eg burde ommøblert litt på rommet mitt. Må bare hente energi og ork først. Og rivløse meg frå skravlinga :p

Eg burde ommøblert litt på rommet mitt. Må bare hente energi og ork først. Og rivløse meg frå skravlinga :p

Ja, ikke lett det. Her er det snart tid for lunsj og jeg har ikke lyst på noe vi har :p

Det er så mange "samtaler" som går paralelt her inne, at jeg klarer ikke følge med på en eneste en :-P så popper inn å ønsker alle sammen en god dag ;) hva har du på tapeten i dag da? Jeg har mest lyst å gå å legge meg igjen :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Ikke lett å følge med her:p
Jeg sitter på jobb og skal sitte her til kl 14:)

Back
Topp