Vil heller ha teBare å komme
Vil du ha kaffe og da eller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil heller ha teBare å komme
Vil du ha kaffe og da eller?![]()
Så slitsomt![]()
HahaSå nå har hun fått beskjed om at fortsetter hun er det marsj i bhg med en gang.
Skikkelig pedagogisk, bruke bhg som straff![]()
Bv syken er ikke brabv - basillen OG bv - syken? ? Du kommer til å slite når du skal på jobb igjen
![]()
Så dumt du ikke visste det på forhånd da...Du kan visst videreutdanne deg fra det jeg har. Men da må du ha 1 års praksis på barsel (og det får du ikke her jeg bor) også må du ta 1 års videreutdanning i Oslo eller Nord-Norge (som er uaktuelt). Og uansett om du gjør alt det så sier de på barsel her hvertfall at de er bare interessert i videreutdannede SYKEPLEIERE..![]()
De kunne vist det på en bedre måteNeida, de er sååå glad i deg![]()
Ikke før kl 3!!!Huff da!
Håper de sovnet igjen?![]()
HeheSjelden jeg gidder bla meg bakover. Men nå har jeg jo vært her uten å sove i natt så fortsetter jeg sånn går det bra
![]()
Et ganske søtt spøkelseWohoo!
Du fant forumspøkelset![]()
Jo, hun gjør detHahaLiker hun ikke dra i barnehagen da?
De vet ikke å sette pris på oss...De kunne vist det på en bedre måte
Hvilket kurs skal du på?Blir rolig i kveld siden jeg skal på kurs i 4 timer...![]()
![]()
Ja. Ble fortalt noe helt annet. Fikk vite i ettertid at skolen var desperat etter søkere for å beholde linja :/Så dumt du ikke visste det på forhånd da...
Ergoterapi. Strøk på siste eksamen, strøyk igjen og da var det nok for min del. Var i tillegg det eneste jeg strøyk på i de 3 årene. Bah! Men lagt det bak meg nå, avsluttet kapittel. Kan snakke om det uten å få vondt i magen nåer jo 9 år siden så..
Haha, for en drømDrømte rart.
Var på restaurant og ALLE skulle ta det jeg tok. Maten min, plassen min alt!
Ble så oppgitt til slutt at jeg dunka hode i en glassrute som nesten knuste??? Hahaha
![]()
HahaJo, hun gjør det
Nå piller hun i nesa, tror at jeg ikke ser det![]()
Det var det da... Jobben er bra, sjefen not so much.Bra det da
Viktigste nå er jo at du har en jobb du trives i![]()
Ja, fant den med en gang! Med maskara på i tillegg. Trengte ikke skylle i det hele tatt, bare plukka den ut![]()
Ja, hadde jo vært greit med litt søvn. Kanskje i nattBakover er unødvendig å gå
Kan jo ikke svar dobbelt opp på alt heller. Da blir det jo spam
Men du må jo sove innimellom og![]()