Haha...jeg vetHæ? Klarer ikke helt å komme meg a jour, men er straks det. Da kan jeg stå opp liksom. Svusj så er jeg 20 sider bak igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...jeg vetHæ? Klarer ikke helt å komme meg a jour, men er straks det. Da kan jeg stå opp liksom. Svusj så er jeg 20 sider bak igjen![]()
Det er helt rett holdning fra din side iallefallSynes ikke de setter så veldig pris på det, men det viktigste for meg er bare at hun har det bra![]()
Veldig fornøydDet er jo supert!
Å?? Etableringskurs?Blir rolig i kveld siden jeg skal på kurs i 4 timer...![]()
![]()
God morgen! Klare for en ny dag? Nå spiser jeg frokost og deikker oboy!. Vel og merke sukker fri og med soyamelk. Så ingen grunn til panikk i forhold til det ønskede "forbudet" xD ha en fin dag!
Kanskje like greit du er sykmeldt?Drømte rart.
Var på restaurant og ALLE skulle ta det jeg tok. Maten min, plassen min alt!
Ble så oppgitt til slutt at jeg dunka hode i en glassrute som nesten knuste??? Hahaha
![]()
Haha...sært!!Drømte rart.
Var på restaurant og ALLE skulle ta det jeg tok. Maten min, plassen min alt!
Ble så oppgitt til slutt at jeg dunka hode i en glassrute som nesten knuste??? Hahaha
![]()
Da holder det jo kanskjeHahahun har sovet i 11,5 time da...
Det klarer duVeldig fornøydGjelder å holde seg der nå da
![]()
Det tror jeg ogsåDet tror jeg du har vært etter å ha sett skravling?hihi
Husk det med et ord i svarene, ikke lov![]()
Sånn som skravla har gått det siste døgnet så tror jeg detDet klarer du![]()
Det skjønner jegTusen takkEr ganske stolt jeg
![]()
Er det premien???Ja, du kan roe ned skravlinga litt![]()
Smart duFlinke deg som minner på
Drar den med litt videre så kanskje flere ser den som ikke gidder å lese alle innlegg jeg![]()
Aldri stilt her! Selv om du kanskje må snakke litt med deg selv på natta daSånn som skravla har gått det siste døgnet så tror jeg det![]()