Ja tenkmen trur det hadde blitt for mange timer i døgnet noen ganger da altså
![]()
Ja, det e sant.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenkmen trur det hadde blitt for mange timer i døgnet noen ganger da altså
![]()
Kjapp du er i dusjen daFerdig nå![]()
Hehedu jukser deg oppover altså
![]()
Kjedelig det da :/ hva du søker på da? Er godt med litt fri innimellomArbeidsledig for tiden:/ Helt sinnsykt vanskelig å få seg jobb i denne byen...Men skal helt ærlig innrømme at jeg liker å ha litt fri akkurat nå![]()
Tror vi snakket om kaker ?m%m hadde skrevet: hva spiser du istedet? Og du hadde svart bolle?. Gidder ikke bla meg bakover for å finne svaret![]()
Eri kke så kjekt nei, hvertfall fordi jeg ikke får noe penger av NAV nå. Sa opp selv på grunn av at arbeidsforholdene var helt forferdelige, så da har jeg ikke rett på noe. Burde nok valgt annerledes, men gjort er gjort.Kjedelig det da :/ hva du søker på da? Er godt med litt fri innimellom![]()
Åja, selvfølgeligTror vi snakket om kaker ?
HeheÅja, selvfølgeligMen boller er godt det
![]()
Spesielt hjemmelagdeHeheja boller er godt .
![]()
JaÅjjj. Du hadde innlegg 20.000wohooo
Blæh!!! Nåken har vært å spist knekkebrød i senga miva ikkje akkuratt tenkt å bytta på senga kl 12 om natta
Jaog nr 10000 og 15000
haha
Kjipt å ikke ha rettigheter :/ men trives man ikke skal man ikke tvinge seg til å være der.Eri kke så kjekt nei, hvertfall fordi jeg ikke får noe penger av NAV nå. Sa opp selv på grunn av at arbeidsforholdene var helt forferdelige, så da har jeg ikke rett på noe. Burde nok valgt annerledes, men gjort er gjort.
Er utdannet helsefagarbeider, men her er ingenting ledig i den sektoren så jeg søker mye på kontorjobber, sekretærjobber og butikkjobber, men slik jeg hører det så er det opptil 50 + søkere på alle stillinger og arbeidsmarkedet er elendlg her for tiden :/
Æsj! Smuler i senga er det værste!Blæh!!! Nåken har vært å spist knekkebrød i senga miva ikkje akkuratt tenkt å bytta på senga kl 12 om natta
Usj, stikker ikke noe heller det på kroppen!Blæh!!! Nåken har vært å spist knekkebrød i senga miva ikkje akkuratt tenkt å bytta på senga kl 12 om natta
det er kjipt det
Usj, stikker ikke noe heller det på kroppen!