Det er kjedelig ja![]()
Tenk om vi bare kunne valgt å la vær å sove. Tenk alt bi kunne fått gjort på den tia
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedelig ja![]()
God nattGod natt alle sammen![]()
God nattaGod natt alle sammen![]()
Falt litt ut nå, hva tenkte du på? Bolle istedenfor hva?Bolle istedet for?
Ja tenkTenk om vi bare kunne valgt å la vær å sove. Tenk alt bi kunne fått gjort på den tia![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er våkenVar 1000 innlegg bak, fant ut at jeg gadd ikke å lese igjennomnoen våkne?
Så bra, følte meg nesten alene her ;pJeg er våken![]()
m%m hadde skrevet: hva spiser du istedet? Og du hadde svart bolle?. Gidder ikke bla meg bakover for å finne svaretFalt litt ut nå, hva tenkte du på? Bolle istedenfor hva?![]()
Jeg er også våkenSå bra, følte meg nesten alene her ;p
Så braJeg er også våken![]()
Har bare slappa av i kveld. Middag var rester fra i går så det var ikke noe stressSå brahva har dere gjort ikveld da?
Så godt daHar bare slappa av i kveld. Middag var rester fra i går så det var ikke noe stressDu da?
Så koselig!Så godt dabare slappet av her også, fikk besøk av ei venninne og vi så jakten på kjærligheten og farmen
![]()
Nope, men har "fri"Noen av dere som har høstferie da?![]()
OkeiGått tur med hunden og sett tv.du?
Det gikk fortFerdig nå![]()
Arbeidsledig for tiden:/ Helt sinnsykt vanskelig å få seg jobb i denne byen...Men skal helt ærlig innrømme at jeg liker å ha litt fri akkurat nåNope, men har "fri"svangerskapspenger jeg
har du?