Okei, det hørtes hektisk nok ut det.Begynner kl 8. Så leverer 7 når de åpner. Prøve å nå bussen. Mye kø, så e eg på jobb ca 8.10ferdig 14.30 og henter 15.30
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, det hørtes hektisk nok ut det.Begynner kl 8. Så leverer 7 når de åpner. Prøve å nå bussen. Mye kø, så e eg på jobb ca 8.10ferdig 14.30 og henter 15.30
![]()
Forrige oppdatering var 17.33. Da er neste 21.33Hvordan vet vi at den blir oppdatert 21.30?![]()
Krysser fingrene for at det ikke er innbilning![]()
Eller onsdag om du vil bake tidligere![]()
Det må du jammen meg gjøre. Gikk virkelig glipp av noe stort!Var ikke hjemme, så vi fikk ikke med oss i dag. Skal sjekke ut i morgen![]()
Hørtes himmelsk ut! Greit er alene da, slipper så mye snubling i ledningen![]()
Hva med i morgen tidlig da?Mhm. Usikker på når jeg skal ta den![]()
Ikke lenge tilForrige oppdatering var 17.33. Da er neste 21.33![]()
Så kjedelig daNeidessverre like gale ennå
![]()
Hehe. Forsvant alle?![]()
Helt sykt! Skulle kjøpt, men den størrelsen jeg tror Ronja må ha manglet selvfølgelig. Begynte på str 10. 11 mangla så hadde de 12 og 13.Oi, det var billig![]()
Hahatakk! Skjønner ikke hvordan det skal bli med 2 stk
![]()
Phu så braVar rask da![]()
Mannen hadde hørt om det daDet må du jammen meg gjøre. Gikk virkelig glipp av noe stort!
Hahatunga rett i munnen nå!
Næh! Seriøst?Eg bare tulla meg altsåmen ikkje med at da va 4 tima mellom hver oppdatering
inatt hoppa da plutselig opp på 4,5 time en gang. Men det va bare et engangstilfelle ser det ut som
![]()
Haha, jeg klarer da fint å ikke skravle ogsåMen hva med skravlinga da?![]()
Oi! Du er ei sånn eihaha
her blir mannen 32 i nov også.
Okei, da må vi nok vente noen årHelt sykt! Skulle kjøpt, men den størrelsen jeg tror Ronja må ha manglet selvfølgelig. Begynte på str 10. 11 mangla så hadde de 12 og 13.
Det er smerte det!Og der var jeg 400 innlegg bak igjen sånn ca
God kveld![]()