Håper på 5.plass igjen da. Men får nå se...Blir spennende å se om noe har endra seg kl 21.33![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på 5.plass igjen da. Men får nå se...Blir spennende å se om noe har endra seg kl 21.33![]()
Håper da virkelig detFått tissa nå?
Det er sant, men er bare i valpetiden man må veldig ofte ut med de da. Når de er voksen trenger de ikke å gå på do mere en 2-3 ganger om dagen.
Papillon har jeg ikke så mye peil på, men vil tru de er like mye familiehund som mange andre raser. Når dere har barn fra før blir jo hunden vant med det, men veldig viktig at barna ikke får klype og rive i hunden![]()
Hihi vi får seJeg tar ikke kampen uansett. Har litt å gjøre frem mot jul også![]()
Sant nok!Det spørs nok hvor fine premiene er tenker jeg![]()
Ja, blir fort en del ekstra da. Når begynner du på jobb da?
Ja, det er greit å finne ut av det![]()
Må jo prøve å bli ferdig med det jeg begynner påSå flink du er til å gjøre noe fornuftig![]()
Hørtes himmelsk ut! Greit er alene da, slipper så mye snubling i ledningenMhm. Den e lengre enn sofaen min. Så kan sitte kor eg vil![]()
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=936604246355495&id=100000177844845Nei, har ikke det...![]()
Ka skjedde her no då når eg endelig hadde tid til å sette meg ned å skravla?![]()
Håper på 5.plass igjen da. Men får nå se...
Spennende!
Har du glutenallergi?
Lager du all mat fra bunnen??
NeiSikkert ikke bra å spise for lite:/
Ikke bedre nå heller?
Nå ja, blir ikke i dette tempoet i alle fallHihi vi får seKansje du ombestemmer deg. Hihi nei det har jeg også!
HahaMhm. Og så må eg ha kontroll på poengene mine kor eg e på de i forhold til listaog då hjelper det ikkje komme 5 min etter oppdateringen
Åhhja. Nei, då e det litt vanskelig. Hvis jobben har tatt inn vikar.