Oi, det var billigObs har Sorel nå til 99 kr. Skjønner ikke at det går an!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var billigObs har Sorel nå til 99 kr. Skjønner ikke at det går an!
Aha okei! Da venter vi i spenning daFordi smørblomst har kontrollhihi. Neida. Alltid 4 timer mellom hver
Sent from my iPhone using BV Forum
Men hva med skravlinga da?Haha jaMannen har kommet å vekka meg mer enn en gang... Kunne like gjerne bare latt meg sove rundt heller da syns jeg
![]()
Du får løpe å kjøpeOi, det var billig![]()
Mente å huske det ja, det blir jo veldig slitsomt i lengden:/Ja, har over 2 timer reisevei hver dag no. Så det e litt lenge i lengen![]()
Hihi må jo sette av tid til skravling!Men hva med skravlinga da?![]()
Er litt lita for det enda. Fikk kjøpt viking på 30 % i dagDu får løpe å kjøpe![]()
Vinner du ikke i okt må du fortsette i nov ogsåOg dette skal vi holde gående i en mnd xD
Hjelpe megVinner du ikke i okt må du fortsette i nov også![]()
Aha okei! Da venter vi i spenning da![]()
Hihi jaÅåh...herlig<3
Mente å huske det ja, det blir jo veldig slitsomt i lengden:/
Skjer ikke... Eller da er man vel så hekta.Vinner du ikke i okt må du fortsette i nov også![]()
Nei nei, du kan ikke vaske klær midt i skravlingaMinipause her. Må sette på ei maskin før det blir for sent..
Hihi men sånn ca daEg bare tulla meg altsåmen ikkje med at da va 4 tima mellom hver oppdatering
inatt hoppa da plutselig opp på 4,5 time en gang. Men det va bare et engangstilfelle ser det ut som
Ja, blir fort en del ekstra da. Når begynner du på jobb da?Mhm. Hvertfall no når eg både må henta og levera. Så tar da sin tid![]()
Det spørs nok hvor fine premiene er tenker jegSkjer ikke... Eller da er man vel så hekta.
Fått tissa nå?Men jeg må snart tisse![]()
Var rask daNei nei, du kan ikke vaske klær midt i skravlinga![]()
Jeg tar ikke kampen uansett. Har litt å gjøre frem mot jul ogsåDet spørs nok hvor fine premiene er tenker jeg![]()