Okei. De vil jeg også se oppskrift påIkke sånn kjempe spennende. Men noen sunne pannekaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. De vil jeg også se oppskrift påIkke sånn kjempe spennende. Men noen sunne pannekaker
Uff...så håpløstHar prøvd det meste![]()
Hihi ja vi må kanskje det!
Det er jo det viktigsteDet blei no godt til sluttikke verden sunneste middag. Men mat fikk vi no i oss
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vetHelsiken dere skravler !!!![]()
Takk
Fortsatt en time bak![]()
Haha...ja, da gjør det jo ingentingLike greit for det er helt tragisk!
Ja, syns det er litt mystisk..Hehehe. Ja, det var merkelige greier![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, så kjedeligDagens klaging. Gått med tomme jernlager i 18 måneder nå. Klarer nesten ikke reise meg fra sofaen her jeg sitterblodtrykk på 90/60. Er så sliten:'( sånn ferdig å klage! !
![]()
Du trenger høyere målIngen problem! Underkant av 40 innlegg igjen. Må nok høyne målet litt![]()
På nett. Blanda litt mellom flerHvor fant du oppskrift da?![]()
Det gjør det her ogsåVi utsatte turen til i morgen! Det blåser så kraftig ute![]()
Hihi, okeiPå nett. Blanda litt mellom fler![]()
Te hørtes deilig utTuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?
Haha...tror jeg så den![]()
Hva skjer med det da?Nå drikker han farrisen min igjen...
Åååå.... Nå smilte jeg godt! Så koselig ❤Da ligger jeg å koser meg i senga mens jeg venter på minsta skal sovneTok en ekstra lang kos i dag i senga mi. Så ble en liten youtube på 3 min med morsomme dyr, en god runde med kiling på ryggen hennes (stjerne, måne, sol og hjerte fordi vi er så glad i hverandre). Og etter hu fikk sitt med kiling, kila hu meg på ryggen min ♡ Så ble det å skrive navnet sitt selv litt på mobilen min med tegnesakene der. Nå ligger hu i senga og gjesper etter å ha superhoppa over fra vår seng til si, for det er mange farlige frosker på gulvet vårt visstnok ♡
Hihi...vår interne kamp![]()