Molly
Med lille spira i magen <3
Hoho må kanskje det! Men er jo så mye som skjer her nå, og føler alltid det er skravlere her til at jeg rekker lese meg bakoverMå vel det for å ligge på toppen![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho må kanskje det! Men er jo så mye som skjer her nå, og føler alltid det er skravlere her til at jeg rekker lese meg bakoverMå vel det for å ligge på toppen![]()
![]()
Kan se om jeg finner den igjen.Deler du oppskrift da??![]()
Ja jeg vil også ha oppskriftKan se om jeg finner den igjen.
Hva?!Helt sinnsykt! Og jeg må lade dyret nå, i tillegg er jeg 5 sider bak![]()
Jeg lager grove til middagSunne pannekaker har jeg faktisk aldri prøvd![]()
Hu blir 4 om 1.5 mndÅh så koselig kveldHvor gammel er ho?
Nam, nå fikk jeg lyst på detDrikker chai latte nå, og var nesten sånn at jeg fikk julestemningDet lukter så mye krydder!
TakkFlinke mammaen
Må vel lage noe mat her etterhvert til mannen som er ute og jobber...men vet ikke hva![]()
Haha...så omtenksom du erDet får være ditt problem
Hahaha![]()
Hva er et oppskrift på?Kan se om jeg finner den igjen.
Må prøve på der. Er enda så mett etter middag. At noe annet bøir allefall ikke gjort.
Okei, takk for svarTipper rundt kl 21Da pleier det å være ny oppdatering
Kos deg med pauseTror jeg tar meg en liten skravlepauseSkravles etterpå!
Ja, henger etter held tiden når jeg blar tilbakeHoho må kanskje det! Men er jo så mye som skjer her nå, og føler alltid det er skravlere her til at jeg rekker lese meg bakover![]()
Kos deg i pausenDa var jeg foreløpig ajour, så da blir det pause![]()
Ikke sånn kjempe spennende. Men noen sunne pannekakerHva er et oppskrift på?
Ååh...så nusseligHar du en rase du ønsker deg da?![]()
Når vi skal ha hund nr 2 vil jeg ha kleinspitz
En sånn her
Vis vedlegget 81751
Hva er det ? Hørtes godt utHihi ja farlig godtMå smake den nye melkesjokolade browniesen som Liisjja skrøyt av
![]()
Ble det stille???Ka skjedde her no då når eg endelig hadde tid til å sette meg ned å skravla?![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan går det da?![]()