Ja.. kjempe kos.. gleder meg skikkelig.Åh det er så koseligOg pynting av pepperkaker og pepperkakehus
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. kjempe kos.. gleder meg skikkelig.Åh det er så koseligOg pynting av pepperkaker og pepperkakehus
![]()
Bare jeg som ser barnetv og syns Prikk og Flekk er helt dritkårny?
Hehe...alt er tabbe uansett hva vi gjørTabbe å spise middag også. Er skikkelig urutinert merker jeg![]()
Veldig. Kjenner det er litt nervepirrende.... Men tenker at vi må jo uansett klare å holde oss på topp 30.Det e hard konkuranse på topp no hvertfall
Sent from my iPhone using BV Forum
Tror ikke det...Nå ligger jeg et par timer bak fordo jeg har sovet, så du har vel tatt igjen noe nå...![]()
Drikker chai latte nå, og var nesten sånn at jeg fikk julestemningJa.. kjempe kos.. gleder meg skikkelig.
Grattis med 8ene plass![]()
Haha...voldsomt myeDa går du glipp av mye![]()
Hva hadde dere til middag?Tror ikke det...
Har hentet barn, laget middag, spist middag og gjort lekser med eldste![]()
Jeg vet...over 200 innleggOg så e det påann igjen
Flink du
Du som begynte med det, så da er det bare å fortsette da![]()
Jeg ligger ikke sååå langt bak deg daTakk for da
Fikk den ikke med meg jeg hellerBlir under middagen her. Så får se etter tror eg![]()
Skremmende altså...Åhhh. Ja, virkelig![]()
Trykk edit??Hvorfor får jeg ikke endret på det jeg skriver?
Skulle vært 30 første til 1200. Mindre stressVeldig. Kjenner det er litt nervepirrende.... Men tenker at vi må jo uansett klare å holde oss på topp 30.
Det gjør det mer spennendeE kjekt med litt konkuranse![]()
Ikke jeg heller, før i går. Ble ikke det sammen liksom. Men den oppskriften jeg fant var god.Sunne pannekaker har jeg faktisk aldri prøvd![]()