Helt sykt hvor dem skravler nå26 sider på 4 timer? det gidder jeg ikke lese gjennom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sykt hvor dem skravler nå26 sider på 4 timer? det gidder jeg ikke lese gjennom
Jeg klarer heller ikke å følge med da! Må bare hoppe inn jeg.. Klarer ikke lese meg tilbake igjenÅååå... Henger ikke med når jeg plutselig har 20 updates og greier. Fikk med meg at du er sykemeldt da![]()
Hihi! Det bør jeg også.. Mye rare bilder på den![]()
Så det på profilen din. Fin alder da3. Novemberwohoo, snart 32
haha
Ja men vi er her når du kommer ogsåJeg må bade og legge barn først![]()
Synes det dukket opp masse bilder også, jegSå lenge det ikke er bilde er det greit
Åja! Haha!Tenkte på alle oppdatering bildene som blir lagra hver 4. Timehihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du fortsatt ikke spist?Middagen blir jo aldri ferdig!![]()
Hehe...veldig godtJupp! Godt også. Dette matvraket trenger påfyll
Hvis du ligger på 10ene? Tror jeg lå på 10ene plass tidligere i dag... Ellers så var det 9ene som var min![]()
Jo! Hun sa ikke Unnskyld enganghun skal heldigvis på hytta med lite signal imårra
![]()
Mener du vi ikke har en fornuftig samtale her???Er vel stort sett bre svada![]()
Hoho vi får se![]()
Sunne pannekaker har jeg faktisk aldri prøvdOh! Jummy! Jeg hadde aå lyst på det i går. Så det ble det til frokost. Ikke vanlig versjon. No sånner sunne jeg skulle teste ut.
Shit. Bare å hive seg i bilen.. dem så såsss gode ut! Vrir meg nesten i misunnelseHehe , ja vil si det er ett stykkeBergen her
![]()
Grattis med 8ene plassEg e på 8 no. Låg på 10 og 9. I sted
Åja! Haha!![]()
Du liker jo ikke bilder??Kommer på besøk nå jeg
Føler det e blitt min jobb å oppdatereså her kommer denne for 17.33
Vis vedlegget 81739Vis vedlegget 81740Vis vedlegget 81741
Sunne pannekaker er godtSunne pannekaker har jeg faktisk aldri prøvd![]()