Da har man ikke så mye valg hellerDet er ikke det nei! Er flinkere nå etter jeg fikk meg hund jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har man ikke så mye valg hellerDet er ikke det nei! Er flinkere nå etter jeg fikk meg hund jeg![]()
Så bra at den ikke reagerer på sånnt!Jo, sant det! Men min hund reagerer ikke på det. Blir den lei, går den p legger seg![]()
Jeg må få 1200 imorgen.
Øh? HahaHihi! Det bør jeg også.. Mye rare bilder på den![]()
Åh okei 11 plass da.. Har visst rykket ned litt![]()
Nei hunden på jo luftes uansett!Da har man ikke så mye valg heller![]()
HAHAH ikke sånne rare bilderØh? Haha![]()
Men jeg har ikke detspurte for noen sider siden. Men skal ikke mase, skal finne det
![]()
De må nok det. Tror ikke det blir noe hund her.. Kanskje når jeg blir pensjonistNei hunden på jo luftes uansett!
Hvis du ligger på 10ene? Tror jeg lå på 10ene plass tidligere i dag... Ellers så var det 9ene som var minHar eg tatt plassen din?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei hunden på jo luftes uansett!
Når jeg blir pensjonist skal jeg uansett haDe må nok det. Tror ikke det blir noe hund her.. Kanskje når jeg blir pensjonist![]()
Mmmm... bolller![]()
Ingenting du kan ta som hjelper???Åååhidag har eg bare lyst å grave meg ned og grine !!! Halsbrannen gir meg ikke ett sekund pause , og det er så gale at jeg flere ganger har holdt på å kaste opp
![]()
Hvis du ligger på 10ene? Tror jeg lå på 10ene plass tidligere i dag... Ellers så var det 9ene som var min![]()
Det vet jeg at du gjørSånn det skal låte. Skal hjelpe deg jeg![]()
Høres ut som en god vurderingVurderer å bestille pizza her i dag![]()
Det er lurt. Og klart man kan bytte på. Så tenker jeg når jeg får barn, kommer jeg til å trille litt turer uansett. Da er det jo koselig å ta med voffsenMan kan bytte på å lufte denpluss vi er mye ute å leker uten bånd
![]()
Gubben skal bort i helga så blir nok litt skravling da også![]()