ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
YeyBle litt rester så sender de over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YeyBle litt rester så sender de over![]()
Det jeg syns og, så derfor velger jeg å være syk en uke til![]()
Åååå... Takk for den liksomKjedelig å lag middag! når sambo sender meld etter jeg har begynt å lage, at han trenger ikke middag i dag![]()
Det er godt da!![]()
Så rart.
Skulle teste ut. Var faktisk veldig gode dem jeg fant. Men ble liksom ikke pannekaker... slik jegcså for meg. Men gode var dem.Men de er jo ikke like gode?
Haha ja. Alt man slipper å lage liksomHeldige du![]()
Heeh jeg er litt lei jeg også! Men må jo vertfall komme meg til 1200, før jeg kan slakke ned. Skjønner at du er lei som er over 1200, men det er jo ikke mange som er det endaJeg blir lei jeg av skravlinga , ser ikke ut som andre blir det akkurat
Pass på så du ikke detter av lassetYeymin middag er akkurat ferdig og . Så får vel prøve å spise litt
![]()
Åååå... Takk for den liksom![]()
Alle trenger mat?!??!Kjedelig å lag middag! når sambo sender meld etter jeg har begynt å lage, at han trenger ikke middag i dag![]()
Greit å teste noe nytt daSkulle teste ut. Var faktisk veldig gode dem jeg fant. Men ble liksom ikke pannekaker... slik jegcså for meg. Men gode var dem.
FlinkDet var faktisk den beste hittil *klappe på skuldra*![]()
Huff jeg orker heller aldri lese gjennomDa går du glipp av mye![]()
Heeh jeg er litt lei jeg også! Men må jo vertfall komme meg til 1200, før jeg kan slakke ned. Skjønner at du er lei som er over 1200, men det er jo ikke mange som er det enda![]()
Bruker appen ja. Merker innlegget og trykker på den blyanten.Det sto slik edit for noen dager siden? Bruker appen?
Ja, det er sant. Prøver å være flink til å prøve noe nytt. Finner jo så mye godt hvis man bare gidder.Greit å teste noe nytt da![]()
Kunne ikke sagt ifra litt før liksom??Han hadde spist på jobb!!!![]()