Ok, da var det jo ikke så illeVar vel egentlig jeg som våknet før han da
Men han skulle jo opp, og ikke jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da var det jo ikke så illeVar vel egentlig jeg som våknet før han da
Men han skulle jo opp, og ikke jeg![]()
Har du glutenallergi?Oh, pannekaker er godt. Lenge siden vi har hatt.
Sjelden jeg gidder. Må ha 2 rører, pga mannen liker ikke mine glutenfrie..haha
Jobber med sakenHihi. Bare å skravle![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi høres bra utSkal laste ned moen filmer som vi kan se på hytten i morgen også skal jeg ser farmen med degenn din?
Kan jo pådra meg skade!!Det er jo ikke bra![]()
![]()
Hatt en fin dag på jobb?Helluuuhihi..
Jeg er snart med på litt skravling!Jobber med saken![]()
Skjønner jeg godt. Er jeg vekke i noen minutter , så henger jeg jo langt bak plutselig26 sider på 4 timer? det gidder jeg ikke lese gjennom
Ja det gjorde jegFant du det ut??![]()
Skjønner ikke at det er mulig jegSkjønner jeg godt. Er jeg vekke i noen minutter , så henger jeg jo langt bak plutseligså på 4 timer regner jeg med det er skravlet mye
![]()
Nei det gjør det ikkeFlinka. Så da gjør det vel ingenting for deg om vi prater om GODIS.
Var bare noen som mente du kom til å kasta oss ut dersom vi nevnte noe om godisNei det gjør det ikke
Så lenge det ikke er bilde er det greitJepp, 50 sider om MAT!!![]()
Det tror jeg påBare noen få biter blir ganske fort kvalm
Får krysse fingrene for detJa, som regel holder hu ut ei uke og to... Men denne skal gå over 5 uker da, så kanskje hu da kommer over den kneika hu pleier å møteHåper hvertfall at hu klarer dette da
![]()
Godt vi er enige om detHelt enig![]()
Det var 30 på 3-4 timer før i dag å!26 sider på 4 timer? det gidder jeg ikke lese gjennom
Er huleboer som gjør detVar bare noen som mente du kom til å kasta oss ut dersom vi nevnte noe om godisTrodde ik du var så slem.