Ja, de må sette inn støtet snart![]()
Ja, hvis de vil henge med må de det. Men de må jo ha 1200 innlegg og da.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de må sette inn støtet snart![]()
Praten om det man ikke bør prate om (med bilder og alt)![]()
![]()
Så koselig daNei nå må jeg kle på meg også skal jeg og min kjære spise frokost, kommer sterkere tilbake![]()
Flinka! Jeg har skravlet 160 innlegg idag![]()
Ja, mulig noen tenker å ta det mot slutten daJa, hvis de vil henge med må de det. Men de må jo ha 1200 innlegg og da.![]()
Det gjør jeg ogsåTakkeg henger laaaaangt bak i dag.
Alt det bollesnakket!! Blir så misunneligher bygger vi nytt kjøkken, det er klart til bruk tirsdag neste uke.. Vanskelig å bake boller uten kjøkken gitt..
Sa vel ikke noe jeg velHysj da, du skulle jo ikke si noe...![]()
Hihi, ikke sikkert jeg klatrer over deg hellerSå lenge det er du som tar den er det greit, om det hadde vært noen andre hadde jeg satt inn støtet, men det orker jeg ikke i dag.
Ikke sant? Jeg leser mer enn jeg skriver i dag. Jeg føler meg sliten og lei. Var hos fysio i sta. Bekkenet gjør vondt.
Ja, mulig noen tenker å ta det mot slutten da![]()
![]()
Det gjør jeg også![]()
SelvfølgeligVis vedlegget 81656Vis vedlegget 81657Vis vedlegget 81658Vis vedlegget 81659
Akkurat samme tenker jeg, orker ikke stress på sluttenEg tenker at det e greit å bli ferdig med detså e det bare å kontrollere seg over plass 30. I slutten av mnd
![]()
Tror ikke jeg har så mange heller i dagHar bare fått 50 innlegg i hele dag![]()
Nå kopierer jeg inne det listemakern vår på den andre tråden har skrevetJa, hvis de vil henge med må de det. Men de må jo ha 1200 innlegg og da.![]()
Det skal jeg love deg.. Det kommer til å dufte himmelsk!Men da blir det masse ekstra neste uke når du må teste ut kjøkkenet![]()
HihiFekk plutselig lyst på fiskepudding i daghadde eg ikkje vist bedre hadde eg trodd det va graviditetslyster
hihi