Noe nytt eller?Det har det![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe nytt eller?Det har det![]()
Noe nytt eller?![]()
Takk skal du haSelvfølgeligVis vedlegget 81656Vis vedlegget 81657Vis vedlegget 81658Vis vedlegget 81659
Og jeg ned enNja. Eg har no klatra ein plass til hvertfall
Takk skal du ha
Ned en plass ser jeg, men tror ikke jeg kan forvente å holde plassen min så veldig lenge![]()
Og jeg ned en![]()
Funka fint da vi var små
Min bror er 79 modell, søster 80 og jeg 82![]()
Så lenge det er du som tar den er det greit, om det hadde vært noen andre hadde jeg satt inn støtet, men det orker jeg ikke i dag.Mohahha! Bare pass deg!
Ja, det må man bare regne med tenker hegBare hyggeligja, det kommer sikkert til å gå litt opp og ned
![]()
Ja, jeg klager ikke jeg altsåÆsj. Kjedelig da. Men da e jo ingen krist egentlig.langt til du e havna på 30.plass hvertfall
Blåser i Østfold.
Ja, det må man bare regne med tenker heg
Lunsjen i dag ble heldigvis grov baguette
Falt ikke for fristelsen, selv etter alt pratet her inne![]()
Ja, de må sette inn støtet snartSer 30. Plass bare har 325 poeng. Så mangen må skravle mye for at vi faller ned der![]()
Takk for detSå flinl du er
Her ble det yoghurt og musli![]()
Hvordan gikk legetimen da?
Sikkert greit med så lang sykemelding, så du får kommet deg. Må ikke bruke all tida på skravling daJoda gikk vel greit det.
Sykemld ut uka og et glass med jerntabletter, så får vi se om det hjelper![]()
Grov bauguett er en god start på uka. Hvilket prat?
Flinka! Jeg har skravlet 160 innlegg idagSelvfølgeligVis vedlegget 81656Vis vedlegget 81657Vis vedlegget 81658Vis vedlegget 81659