Hehe...kjipt daDet har jeg
Var likevel utrolig trøtt når jeg våkna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...kjipt daDet har jeg
Var likevel utrolig trøtt når jeg våkna![]()
Da har det vel kanskje vært nå da?2 timer til neste oppdatering no![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Grov bauguett er en god start på uka. Hvilket prat?Lunsjen i dag ble heldigvis grov baguette
Falt ikke for fristelsen, selv etter alt pratet her inne![]()
Det var fordi jeg våknet når mannen skulle opp, og brukte litt tid før jeg sovna igjenHehe...kjipt da![]()
Var en for en halvtimes tid siden tror jeg. Liisjja har snarvlet skikkelig. Plassen min trues.Da har det vel kanskje vært nå da?![]()
Akkurat nå er det litt roligere da![]()
Praten om det man ikke bør prate om (med bilder og alt)Grov bauguett er en god start på uka. Hvilket prat?
Nope. Vil du legge den ut eller?Ja, har gått litt opp og ned. Har dere sett på 13.30 oppdateringen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ellers heter det vel strengt tatt ikke eplekakeJa, må jo være epler i eplekake da![]()
![]()
Ingen må skravle så mye da, når jeg er ute en turVar en for en halvtimes tid siden tror jeg. Liisjja har snarvlet skikkelig. Plassen min trues.
Da ville jeg heller kalt det formkakeEllers heter det vel strengt tatt ikke eplekake![]()
Så flink du er da! Jeg har ikke sett det, så da påvirkes jeg ikkePraten om det man ikke bør prate om (med bilder og alt)![]()
![]()
Jeg kom dessverre rett inn i det i dagSå flink du er da! Jeg har ikke sett det, så da påvirkes jeg ikke![]()
Ikke sant? Jeg leser mer enn jeg skriver i dag. Jeg føler meg sliten og lei. Var hos fysio i sta. Bekkenet gjør vondt.Ingen må skravle så mye da, når jeg er ute en tur![]()
![]()
Verste jeg har sett!!Var mye mat prat her i dag, tross mandag? !![]()
Ja, hadde håpet på litt roligere tempo i dagIkke sant? Jeg leser mer enn jeg skriver i dag. Jeg føler meg sliten og lei. Var hos fysio i sta. Bekkenet gjør vondt.
Mohahha! Bare pass deg!Var en for en halvtimes tid siden tror jeg. Liisjja har snarvlet skikkelig. Plassen min trues.
Ja, det hadde jeg ikke trodd altsåVerste jeg har sett!!![]()
Da har det vel kanskje vært nå da?![]()