Gikk vel i engelsk da eller?Jeg jobbet sammen mange dansker da jeg bodde i Dublin. de er noen raringerhahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk vel i engelsk da eller?Jeg jobbet sammen mange dansker da jeg bodde i Dublin. de er noen raringerhahaha
Sorry... Sitter nå bare å ler for meg selv ....Det tror jeg også![]()
Hahaha. Så bra daJeg er ikke den som mister matlysten av sånt noe, men tenker meg at det er gjerne noen av de også da...
![]()
Er jo så gøy å tenke tilbake på. Begynner jo le bare av tanken på de samtaleneDet vil jeg nok tro. Har hatt noen sånne samtaler med min søster og![]()
Haha det tviler jeg ikke påSorry... Sitter nå bare å ler for meg selv ....![]()
Ja, jeg også.. Måtte klippe tungebåndet mitt når jeg gikk i 7.ende. Og ei venninne klarte ikke spise i det hele tatt, fordi hu syns det var så ekkelt at jeg klippa tungebåndet mitt...Det er nok det. Kjenner folk som mister matlysten av mindre enn det..hehe
Gikk vel i engelsk da eller?![]()
896 på pc hvertfall. Mobilen trengte matHvor mange sider har dere på tråden? Har gjort om til dobbelt så lange sider på appen jeg. Vet ikke om det er smart eller ikke... Har ca 450 sider snart. Dere har vel 900?
Sier meg lite... Satser på det blir bedre når vi flytter. Gubben mente jaffall det.
Sorry... Sitter nå bare å ler for meg selv ....![]()
HahaStort sett.
Men ikke alle kundene som ville det.men de forstod jo ikke meg
Jobbet på kundeservice for Carlsberg...
Det er bra vi er flere. Jo flere, jo bedreLer litt med deg jeg![]()
Nja. Er ikke helt sikker på akkurat detRå bolledeig er jo superdigg![]()
Hvor mange sider har dere på tråden? Har gjort om til dobbelt så lange sider på appen jeg. Vet ikke om det er smart eller ikke... Har ca 450 sider snart. Dere har vel 900?
Gjorde om nå. Så er på 20 innlegg pr side. Hadde 40 serru. Ble så lange sider896 på pc hvertfall. Mobilen trengte mat![]()
Det må jeg også nå!Nei, ta seg en dusj før legebesøk vel...